Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی گفت: مجتمع دامداری شهر بروجن در مجاورت شهرک صنعتی این شهر واقع شده و تامین کننده بخش عمده ای از محصولات خام دامی برای صنایع بالادستی این شهرک صنعتی می باشد، اما بدلیل محرومیت از نعمت گاز، انتقال گاز به این منطقه را به یک ضرورت تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: تنها راه انتقال گاز به این منطقه از طریق ایستگاه شهرک صنعتی بروجن میسر است و با تشریح این ضرورت برای وزیر صنعت، معدن وتجارت، موافقت لازم برای انجام این انتقال کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی تصریح کرد: با توجه به بررسی های انجام گرفته میزان ظرفیت فنی این ایستگاه پاسخگوی نیاز فعلی واحدهای موجود و همچنین توسعه آتی شهرک صنعتی است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در این نشست ظرفیت ها و توانمندی های بخش صنعت و چالش های فراروی واحدهای صنعتی، معدنی و تولیدکنندگان استان شرح داده شد و وزیر صنعت قول مساعد برای رفع این چالش ها داد.
عباسی خاطرنشان کرد: در این نشست از وزیر صنعت دعوت شد تا در آینده نزدیک با سفر به استان با مشکلات و موانع تولید در استان آشنا تا راهکارهای مناسبی برای این موضوع تدبیر شود.
 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری صنعت صنعت معدن گاز وزیر صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان تأمین شد

عملیات خط انتقال آب از سد شهدای تنگ‌ارم دشتستان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان تکمیل شد و با بهره‌برداری از آن مشکل تأمین آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان برطرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، ابوالحسن عالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روند طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر تسریع یافته است، اظهار داشت: دولت سیزدهم در حل مشکلات آبرسانی شهرها و روستاهای استان توجه ویژه‌ای دارد به‌گونه‌ای که تکمیل طرح‌ها در اولویت برنامه‌های استان قرار گرفته است.

وی سد شهدای تنگ‌ارم را از منابع مهم آب دشتستان دانست و گفت: اجرا خط انتقال آب از این سد در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت و در آستانه فصل گرما خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود دشتستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر حل مشکلات آبرسانی روستاهای دشتستان را از ویژگی‌های خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم به دهرود دانست و گفت: با احداث این خط انتقال به طول 34 کیلومتر از سد شهدای تنگ ارم به شهر و روستاهای انتهایی بخش ارم روستاهای دهرود علیا و سفلی مشکل آبرسانی این مناطق برطرف شد.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی ارم دهرود شهر تنگ ارم و 6 روستا 3 هزار و 500 خانوار بخش ارم دشتستان را تحت پوشش قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر انشعاب آب شهر تنگ ارم و 2 روستا به این خط آبرسانی متصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر سرمایه‌گذاری احداث و بهره‌برداری از خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود دشتستان را 250 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود دشتستان یکی از پروژه‌های شاخص شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

عالی، منبع تأمین آب این مجتمع آبرسانی را سد شهدای تنگ ارم دانست و گفت: خط انتقال این سد از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی احداث شده و با  اتصال شبکه آبرسانی 4 روستای باقیمانده وضعیت تأمین آب شهر و روستاهای بخش ارم متحول می‌شود.

وی از افتتاح طرح‌های مختلف آبرسانی در آستانه فصل گرما در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در استان بوشهر پروژه‌های متعددی با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان اجرایی شده که پیش‌بینی شده تا قبل از تابستان وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر باتأکید بر توجه به مصرف بهینه آب و صرفه‌جویی از این ماده حیاتی اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید نزولات جوی استان بوشهر در ماه‌های اخیر انتظار است مشترکان آب با درک راهبردی از این شرایط نسبت به مصرف بهینه آب توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان تأمین شد