Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در حکمی روح الله حسینی را به عنوان «مدیرکل دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل» منصوب کرد.

بر اساس اعلام سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، حسین در این حکم نوشته: امید است با هماهنگی و همکاری موثر واحدهای تابعه سازمان و بهره گیری از ظرفیت های حرفه ای و صنفی در پیشبرد کلان برنامه های وزارت متبوع و برنامه جامع سازمان و هدایت و نظارت بر جشنواره ها و امور بین الملل موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سرپرست این مسئولیت بود.
روح الله حسینی دانش آموخته مقطع دکتری ادبیات فرانسه با گرایش ادبیات تطبیقی از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی گروه مطالعات اروپا در همین دانشگاه است. وی از موسسان و مدیرعامل مدرسه ملی سینمای ایران بود که اخیراً در سازمان امور سینمایی ادغام شده است.
از سوابق اجرایی حسینی می توان به مدیر کل دفتر مطالعات، دانش و مهارت های سینمایی، مدیرعامل و دبیر شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران، رییس موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا در دانشگاه تهران، مدیر کل آموزش در بنیاد سعدی، مدیر بخش مطالعات فرانسه در دانشکده مطالعات جهان، عضو شورای سیاستگذاری جایزه سال پژوهش سینمایی و دبیر هیات تحریریه مجله فرانسوی زبان تهران اشاره کرد.
این استاد دانشگاه همچنین مقالات متعددی در زمینه هنر و ادبیات ایران و جهان در مجلات مختلف داخلی و خارجی به زبان های فارسی، فرانسوی و انگلیسی منتشر کرده است. در همین زمینه و در جشنواره بین المللی دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران که اوایل اردیبهشت سال جاری برگزار شد، از این عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان مولف برتر حوزه بین الملل دانشگاه، تقدیر شد.
فراهنگ**9012**9157

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما دفتر جشنواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی سه‌شنبه پیش از ظهر سه شنبه در دیدار نوروزی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم اظهار کرد: افزایش مشارکت مردم با عنایت به شعار سال که مقام معظم رهبری آن را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامیدند، می‌تواند بسیاری از امور را گره‌گشایی کند.

مدیر حوزه‌های علمیه ابراز کرد: سلامت و آینده جامعه با کشاورزی و دامداری یک پیوند ناگسستنی دارد و این حوزه نیز بایستی کارشناسی دنبال شود ضمن اینکه عرضه تنظیم بازار نیز مستلزم پیگیری بیشتری می‌باشد.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: امروز تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی تبدیل شده که به همین دلیل بهینه‌سازی مصرب آب ضرورت دوچندانی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه روند تخریب باغ ها باید متوقف شود افزود: سازمان جهاد کشاورزی در این زمینه و در جهت حفط اراضی و منابع طبیعی و باغات نقش مهمی دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: کلیه طرح‌ها می‌بایست علمی و بصورت تخصصی دنبال بشود و رویکرد علمی، فنی و کارشناسی مقوله‌هایی هستند که باید در همه امور به آنها اهتمام داشت.

کد خبر 6062929

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به تهران می‌آید
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت