Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیجیان جهادگر در قالب اردوهای جهادی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در روستاهای محروم گچساران، در راه آبادنی و محرومیت زدایی این مناطق تلاش می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، همه ساله و در فصول مختلف سال،جمعی از جهادگران بسیجی با ازخودگذشتگی در قالب اردوهای جهادی به یک فعالیت خودجوش و تأثیرگذار می‌پردازند،جهادگرانی که برای خدمت‌رسانی و فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی به مناطق محروم و روستاهای دوردست سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت های جهادی که گاها در طول ایام ماه مبارک رمضان نیز با شور و حال و هوای خاص خود همراه است ؛به نوعی روحیه‌ تلاش و همت جهادگران را زنده کرده و علاوه بر چشیدن طعم محرومیت آن‌ها را بیش‌ازپیش با سختی‌های مردم دیار محروم آشنا می‌کند.

در این میان و همزمان با ماه مبارک رمضان گروه‌ جهادی "شهید پردال" گچساران با حضور در روستای محروم گچساران(دیل،آرو،اسپرو سید جمال الدین) مشغول به ساخت 8واحد مسکونی 50متری دراین روستاها هستند و همزمانی ماه مبارک رمضان با روزهای گرم این مناطق سبب شده تا جهادگران ایثارگر نیز برخی از فعالیت های جهادی خود را شب‌ها بعد از افطار ادامه دهند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک با قدردانی از خدمات جهادی انجام شده از سوی گروه جهادی شهید همدانی، افزود: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در روز افراد بسیاری برای نداشتن هزینه درمان به دفتر مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: خوب است سهمیه‌ای را برای خود قرار دهید و در روز تعدادی از افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار را درمان کنید و بدانید که برکت زندگی شما در این کار است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت در جامعه، تأکید کرد: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، زیرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملا کارشناسی است و با سلامت جامعه مواجه است.

استاندار همدان هم گفت: دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، تصریح کرد: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز