Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: صنایع فلزی استان به لحاظ تامین مواد اولیه خودکفا هستند و تحریم‌ها بر این صنایع استان تاثیر زیادی نخواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین ، راضیه علیرضایی با بیان این مطلب، اظهار کرد: هزار و 413 واحد تولیدی در حوزه صنایع فلزی خراسان رضوی فعال است که برخی از آن‌ها شامل فولاد، خودرو و قطعه‌سازی، ساخت فلزات اساسی، محصولات فلزات فابریکی، ساخت ماشین آلات، تجهیزات و لوازم خانگی، بازیافت ضایعات فلزی و ریخته‌گری قطعات صنعتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تاکید کرد: صنایع فلزی خراسان رضوی از نظر قدمت و تجربه جزء صنایع توانمند استان به شمار می‌روند و اغلب واحدهای تولیدی فلزی استان می‌توانند مواد اولیه خود را از داخل کشور تامین کنند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: صنایع فولادی خراسان رضوی از قدمت و تجربه بالایی برخوردارند و این صنایع مشتری‌های خاص خود را داشته و تحریم‌ها آن‌ها را دچار مشکل زیادی نمی‌کند. علیرضایی گفت: همچنین عموما حجم قابل توجهی از محصولات صنایع فلزی خراسان رضوی در داخل مصرف می‌شوند. براساس آمار، تولیدات منتخب صنایع فلزی طی سال گذشته بیش از 200 هزار دستگاه انواع یخچال و فریزر، 129 هزار تن انواع لوله و پروفیل، 91 هزار دستگاه خودروی سواری، 30 هزار تن انواع ظروف بسته‌بندی فلزی، 215 هزار دستگاه انواع کولر آبی، هشت هزار و 332 سازه ساندویچ پانل، 305 هزار دستگاه بخاری و آبگرمکن، هشت هزار دستگاه انواع موتور سیکلت بوده که برخی از اقلام آن‌ها صادر نیز شده است. منبع : ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اشتغال و خودکفایی خودکفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید

علی منجزی، شهردار صالح شهر گفت: نمایشگاه یک روزه صنایع‌دستی و غذا‌های بومی محلی زنان فعال مشاغل خرد خانگی صالح شهر با هدف معرفی فرهنگ، آداب و رسوم، غذا‌های محلی و صنایع‌دستی زنان کار آفرین صالح شهر برگزار گردید.

به گفته او در این نمایشگاه انواع صنایع دستی از قبیل انواع مختلف بافتنی، عروسک سازی، وسایل زینتی، انواع غذا‌های بومی، محلی کار دست زنان کار آفرین صالح شهردر معرض دید عموم و مسافران نوروزی قرار گرفت.

او می‌گوید: به علت استقبال خوب مردم و مسافران نوروزی از این نمایشگاه هر هفته روز‌های جمعه این نمایشگاه برگزار می‌گردد.

شهردار صالح شهر گفت: این نمایشگاه روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ و با همکاری شهردار و شورای اسلامی صالح شهر، اداره میراث فرهنگی و گردشگری گتوند، حوزه مقاومت امام حسین (ع) و مدارس صالح شهر در محل فضای سبز صالح شهر برگزار گردید، که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • توسعه زراعت چوب راه حل مناسب برای رسیدن به خودکفایی
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس
  • فروش شش میلیارد تومان صنایع دستی در خراسان رضوی در ایام نوروز