Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: برچسب زدن به جوانان مومن و انقلابی شهرستان که هدفشان خدمت به مردم است خلاف تقوای سیاسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ بیانیه امام جمعه شهرستان لردگان در ارتباط با تشکلات انقلابی؛


"بسم الله الرحمن الرحیم"
" قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى "
پس از حمد و سپاس الهی و درود بی پایان به پیامبر گرامی(ص) و اهلبیت کریمش، بهترین راهکار وحیانی و راهبردی که در بیان الهی به عنوان موعظه منحصر به فرد بیان شده(أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَة) فقط و فقط ایستادگی فردی و جمعی است که در این بین تقدم با کار جمعی است که این مهم به وضوح در آیه ی شریفه ی مَثْنَى مقدم بر فرادی بیان شده است؛ اینجاست که اهمیت تشکیلات نمایان میشود تا آنجایی که بسط اسلام ثمره ی 250 سال کار تشکیلاتی و سیاسی پیامبر(ص) و اهلبیت(ع) بوده است؛ انقلاب اسلامی نیز زائده ی چند دهه تلاش تشکیلاتی امام(ره) بوده است چونانکه مقام معظم رهبری میفرمایند: "هیچ کاری در دنیا بدون تشکیلات پیش نمیرود؛انقلاب اسلامی ایران نیز بدون تشکیلات پیش نرفت و پیروز نشد"
امروزه و در این بمباران پرحجم و پیچیده فکری و فرهنگی وجود مجموعه های انقلابی،جهادی و مطالبه گر موهبتی است که جامعه اسلامی را از جمود و عدم پویایی نجات خواهد داد کما اینکه رهبر معظم انقلاب نیز مکرراً محافظه کاری را قتلگاه  انقلاب اسلامی دانسته و در همین راستا موکداً مسئولین را توصیه به تقویت و حمایت از تشکل ها و استفاده از ظرفیت جوانان مومن انقلابی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا جمعی از فعالین حوزه و دانشگاه در شهرستان اقدام به تشکیل قرارگاهی مزین به نام عارف وارسته « شیخ عبدالله نجفی بختیاری» کرده اند که خود انتخاب این نام که در راستای تجلیل از مقام علم و روحانیت است و میتواند پیوند حوزه و دانشگاه را منسجم تر از پیش به منصه ی ظهور برساند تحسین برانگیز میباشد.

نفس تشکیل چنین قرارگاهی و دغدغه های های فرهنگی،اجتماعی و اقتصاد مقاومتی، امری است که نیاز امروز جامعه بوده و در بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی تاکید بسیاری بر آن شده است؛

لذا شایسته است مسئولین شهرستانی با عنایت و توجه ویژه نسبت به این تشکلات و مطالبه گری این عزیزان و عمل به وعده های داده شده همانطور که دستور خداوند متعال در قران کریم می باشد وَ أَوفُوا بِالعَهدِ إنَّ العَهدَ کانَ مَسئُولـاً ، زمینه رشد و توسعه و سرعت عمل در پیشرفت شهرستان را بوجود آورند .

بزرگوران سیاسی شهرستان از هرگونه نگاه جناحی و قومی نسبت به این مطالبه گری ها بپرهیزند کمااینکه یکی از شاخصه های اصلی انقلابیگری تقوای سیاسی میباشد؛و این شاخصه ایجاب میکند که بدون اطلاع و تحقیق لازم اعلام موضع نشود و با برچسب های غلط به جوانان مومن انقلابی که هدفشان خدمت به مردم شهرستان می باشد زده نشود آن هم در زمانی که کشور بیش از پیش نیازمند فعالیت تشکل های مردمی و انقلابی میباشد.

توصیه می کنیم که عزیزان طلبه و دانشجو در جای جای این شهرستان نیز اخلاص در کار و رعایت تقوا را سرلوحه قرار داده و مبنای حرکت های آتش به اختیار اینچنینی را گفتمان امام و رهبری قرار دهند.

در آخر همه ی عزیزان را توصیه به رعایت تقوا و صعه صدر کرده و از مسئولین محترم خواهانم با حمایت از تشکل ها و مجموعه های انقلابی نظیر قرارگاه شیخ پیاده و پاسخگو بودن به مطالبات صحیح ،موجبات پویایی جامعه و تجمیع ظرفیت نخبگانی را فراهم آورند.

وسلام علیکم و رحمة الله

انتهای پیام/630 ل

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای