Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با جمعی از پرسنل عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: سازمان‌های عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح جایگاه خود را در این ۴۰ سال بسیار زیبا نشان داده است. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با جمعی از پرسنل عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اظهار داشت: آنچه را که پرسنل عقیدتی سیاسی نیروهای انتظامی به وسیله ارزش‌های مکتبی، الهی و راهنمایی علما، به پیکره خدمت گزاران نیروی نظامی و انتظامی انجام می‌دهند بسیار قابل ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموعه‌ نیروهای خدمتگزار نظامی و انتظامی کارهای بسیار بزرگی را برای جامعه انجام می‌دهند اما وقتی کارها ارزش خدایی پیدا می‌کند که کار بر اساس علم و ایمان انجام و برای رضای خدا صورت گیرد افزود: خداوند ارزش‌ها را به بنده‌اش عطا کرده و شما آن را به یک پیکره خدمتگزار این ارزش‌ها منتقل می‌کنید بنابراین در این جهت باید خالص و متواضع باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی و همچنین نمایندگی‌های ولی فقیه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در این 40 سال جایگاه و نقش خود را بسیار زیبا نشان داده است.

دیدار آیت الله قربانی با خانواده "مهندس دوم نفتکش سانچی"+تصاویردیدار آیت‌الله ناصری با خانواده شهیدان «دوران» و «دیاله» در یزد به روایت تصویرذوالنور: دیدار آیت‌الله شبیری با سران اصلاح‌طلب جفا به این مرجع تقلید بود

وی افزود: مهندس این برنامه، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بود که سپس مورد توجه خاص رهبر انقلاب قرار گرفت و باعث شد تا بسیار موثر واقع شود.

عبادی افزود: قبل از انقلاب در همین کشور و اکنون در بسیاری از کشورها مردم از نیروهای مسلح می‌رسند و وحشت دارند اما در جامعه ما مردم نیروهای مسلح را دوست دارند.

وی با بیان اینکه جایگاه شما، جایگاه بسیار باارزشی است و مسئولیت و ماموریت شما نیز در واقع یک بافت ارزشی در پیکره نیروهای مسلح به حساب می‌آید گفت: اقدام خدایی، ارزش کار نیروهای مسلح را به جایی می‌برد که هم پیش مردم و هم پیش خدا محبوب هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سیاست ما وقتی ارزش پیدا می‌کند که مبتنی بر عقیده به توحید الهی باشد گفت: وقتی سیاستی بر اساس امر کردن به عدل و احسان باشد مایه ارزش خواهد بود پس شما در هر رده‌ای که هستید برای انتقال پیام پیامبران باید تواضع، دلسوزی و فداکاری کنید و اخوت و برادری را به کار گیرید تا سخن و عملتان دلنشین باشد.

وی با بیان اینکه آموزش همراه با انگیزه می‌تواند موثر باشد گفت: نوع برخورد، رفتار، اخلاق و عمل شما در نیروها بسیار اهمیت دارد و باید پیامی که منتقل می‌کنید دلنشین باشد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد