Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)  با حضور کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان در محل  نماز خانه ناحیه برگزار شد.

یکی از کارشناسان مذهبی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت امام حسن(ع)، به بیان زندگی نامه و سجایای اخلاقی امام حسن(ع) پرداخت و گفت: حضرت امام حسن(ع) را از آن جهت کریم اهل بیت نامیدند که ایشان در طول زندگی خود چندین بار تمام دارای و یا نیمی از اموال خود را در راه خدا به مستمندان و فقرا بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: همچنین اخلاق کریمانه ایشان در مواجهه با مخالفینشان و افرادی که به ایشان هتاکی می‌کردند موجب شد که ایشان حتی در دل مخالفان خود نیز نفوذ کنند.

وی افزود: امام حسن (ع) که در دوران حکومت امام علی(ع) در جنگ‌ها و حوادث روزگار در رکاب پدر بزرگوارشان حضور داشتند و رشادت‌های فراوانی در جنگ‌ها از خود نشان دادند در دوران بعد از شهادت امام علی (ع) نیز راه ایشان را ادامه دادند و با بیعتی مشروط و هدفمند با معاویه چهره منافقانه معاویه را برای مسلمانان رسوا کردند.

در ادامه برنامه صادق نظری مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مدیحه سرایی و بیان اشعاری در مدح امام حسن(ع) پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: جشن میلاد امام حسن ع حسینی اخلاق همدان سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی : باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز برنامه‌ای که باید پیگیری شود و مدیران ما هم متوجه آن هستند ساختن فیلم‌هایی است که در بازار واقعی جهانی نفوذ کند که مطمئناً یکی از این بازارهای مهم کشور چین است که در طول سال حدود ۱۲ میلیارد دلار درآمد دارد و نفوذ به بازار این کشور و کشور روسیه کاملاً امکانپذیر است.

به گزارش ایلنا، علاوه بر آن ما می‌توانیم به بازار دنیای عرب نیز نفوذ کنیم. فیلمسازان ایرانی باید این کار را انجام دهند و دولت هم می‌تواند کمک‌کننده باشد و به سمت پیدا کردن بازار در چین و هند و روسیه و کشورهای اعراب برویم. مختارنامه چطور وارد کشورهای عرب شد پس می‌توان باز هم محصول بین المللی ساخت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898340

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • بهروز افخمی : باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان