Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:49:42 GMT

واحدهای صنعتی و تولیدی گناوه اقدام به گازکشی کنند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۹۴۲

واحدهای صنعتی و تولیدی گناوه اقدام به گازکشی کنند

واحدهای صنعتی و تولیدی گناوه اقدام به گازکشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان بوشهر زمستان زمین گاز معارفه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل نخستین کمیسیون حقوقی ماده ۴۲ اداره کل استاندارد استان اصفهان اظهار کرد: در این کمیسیون پرونده ۲۴ واحد متخلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تخلف این واحدهای تولیدی دارای پروانه و تائیدیه استاندارد اما با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد و دارای مغایرت و بدون انطباق کاربردی و بحرانی بوده است، تصریح کرد: در این کمیسیون به چهار پرونده صنایع غذایی، ۹ پرونده مصنوعات طلا، ۴ پرونده مکانیک فلزشناسی، یک پرونده لوله و اتصالات، یک پرونده بسته بندی و سلولزی، ۵ پرونده ساختمانی و متخلفان براساس بند ۱۰ شیوه نامه نحوه برگزاری جلسات کمیسیون و با لحاظ شرایط و امکانات خاطی و دفعات و سوابق تخلف، تذکر و اخذ تعهد کتبی، معدوم کردن محصولات معیوب با نظارت کارشناس استاندارد و ارجاع به مرجع قضائی و همچنین جزای نقدی از ۱۰۰ میلیون ریال تا ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شدند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان مجموع جزای نقدی واحدهای تولیدی را ۶ میلیارد و پنجاه میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان جریمه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آن به مدت ۶ ماه تعلیق شد.

کد خبر 6085160

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی