Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:58:44 GMT

دختر نقره ای تکواندو: روی نا امیدی خط قرمز کشیدم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۹۹۰

دختر نقره ای تکواندو: روی نا امیدی خط قرمز کشیدم

تهران- ایرنا- دختر 17 ساله تکواندوی ایران که به مدال نقره رقابت های جهانی انگلیس دست یافت، گفت: با تلاش فراوان روی ناامیدی خط قرمز کشدیم و اکنون اهداف زیادی دارم.

«مهلا مومن زاده» که توانست در بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در شهر «منچستر» انگلیس به نشان نقره دست یابد در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: با توجه به شرایط سنی، اولین حضورم در مسابقات جهانی بزرگسالان را تجربه کردم و انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: چهار ماه در اردو بودیم و به همراه کادر فنی تلاش زیادی انجام دادیم تا در انگلیس به نتایج خوبی برسیم.
دارنده 2 مدال طلای نونهالان جهان، ادامه داد: در المپیک جوانان آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی با یک اختلاف امتیاز شکست خورده و از رسیدن به مدال بازماندم. پس از آن ناامید شده بودم که با تلاش فراوان دوباره بلند شدم تا به خواسته ام برسم.
دختر تاریخ ساز تکواندوی ایران در مورد برنامه های پیش روی خود، گفت: اکنون هدف اصلی این است تا با حضور در مسابقات دارای امتیاز، سهمیه المپیک 2020 را کسب کنم.
مومن زاده در خصوص مقایسه شدن با «کیمیا علیزاده» نخستین بانوی مدال آور تکواندوی ایران در جهان و المپیک، تصریح کرد: علیزاده برای همه قابل احترام است و از مقایسه شدن ناراحت نیستم، اما می خواهم مدال خوشرنگ تری از برنز وی در المپیک به دست آورم.
وی در مورد مبارزات خوبی که در مسابقات قهرمانی انجام داد، گفت: چون در رنکینگ جهانی نبودم حریفان سختی داشتم، اما این مساله و نام رقیبان برایم مهم نبود. در فینال نیز برابر حریف باتجربه ای از کره جنوبی که طلای جهان را داشت مبارزه کردم و از حالا به فکر این هستم تا در المپیک، شکست برابر او را جبران کنم.
مومن زاده گفت: هنوز اول راه هستم و تمرکزم تنها به ورزش قهرمانی و موفقیت معطوف است.
وی با قدردانی از اساتید خود (مظلومی و معصومی)، گفت: در لیگ همراه با تیم لوازم خانگی کن مبارزه کردم و این مهم تاثیر زیادی بر روند آماده سازی ام داشت. همچنین کادر فنی تیم ملی زنان نیز نقش مهمی در موفقیت من داشتند. باید از مسئولان مجموعه ورزشی «سید» البرز هم که حامی ام بودند، تشکر کنم.
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا امروز در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری شد که سعید اسمعیلی درفینال وزن ۶۷ کیلوگرم با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کند.

رسول گرمسیری در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم با نتیجه ۹ برصفر مغلوب تایزو یوشیدا از ژاپن شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

پیش از این امین میرزازاده مدال طلا وزن ۱۳۰ کیلوگرم را از آن خود کرد. 

پویادادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، مدال نقره را کسب کرد.

ایمان محمدی نیز به مدال برنز وزن ۶۳ کیلو گرم رسید.

مهدی بشیرزاده داور بین المللی خوزستان نیز دراین مسابقات به قضاوت پرداخت.

تیم ملی کشور درپایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز و بدست آوردن ۲۰۰ امتیاز جایگاه نخست بخش تیمی تصاحب کرد.

دیگر خبرها

  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا