Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز-ایرنا- معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: چند سالی است که دانشگاه تصمیم دارد دستیار آموزشی و پژوهشی را از میان افراد توانمند انتخاب کند که می توان از ظرفیت برگزاری المپیادها برای این انتخاب بهره گرفت.

به گزارش ایرنا علیرضا جلیلی فر در پانزدهمین آیین تجلیل از دانشجویان استعداد درخشان و برگزیدگان المپیاد دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در محل تالار شهید مطهری دانشکده علوم این دانشگاه اظهار داشت: پژوهش و آموزش با هم رشد می کند و فردی می تواند یک محقق توانمند باشد که به خوبی آموزش دیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: المپیادهای دانشجویی این دانشگاه در سال تحصیلی جاری در 40 رشته برگزار شد که نسبت به سال تحصیلی پیش از آن 2 رشته اضافه شده است.
وی اضافه کرد: در آزمون های المپیادهای دانشجویی این دانشگاه در سال تحصیلی جاری 132 نفر در مقطع ارشد و 2 نفر در مقطع دکتری حائز رتبه های برتر شدند.
وی گفت: هدف از برگزاری المپیادهای دانشجویی شناسایی دانشجویان با استعداد و تقویت مهارت و توانمندی آن ها است.
وی ادامه داد: باید به مرحله ای در دانشگاه برسیم که تمام دانشجویان در پرورش استعدادها و مهارت های خود فعال باشند.
در ادامه این آیین مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: نیاز است که آیین نامه های جذب استعداد بر اساس بخشنامه های جدید انجام شود و شرایط را برای تقویت و مهارت آموزی دانشجویان توانمند فراهم کرد.
امیر محمد احدی گفت: تعامل بین دانشگاه و نخبگان باید 2 طرفه باشد و انتظار می رود که نخبگانی که وارد تحصیلات تکمیلی می شوند فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی بیشتری داشته باشند.
مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: دانشجوی نخبه بودن تنها در درس خواندن با نمرات عالی خلاصه نمی شود، دانشجویان با استعداد باید توانایی انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشند.
در این آیین از تعدادی از دانشجویان برتر المپیادهای دانشجویی و استعدادهای درخشان تجلیل شدند.
گفتنی است 420 دانشجوی با استعداد درخشان و نخبه در مقاطع مختلف تحصیلی عضو گروه استعدادهای درخشان دانشگاه چمران اهواز هستند.
در سال تحصیلی جاری در 40 رشته المپیاد دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
7158/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه شهيد چمران المپياد ورزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir ثبت کنند. به گفته وی، مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت