Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد نادری مدافع جوان تیم پرسپولیس از زمان حضورش در جمع سرخ‎پوشان، عملکرد بسیار خوبی از خودش به جای گذاشته و پدیده سرخ‌ها در نیم فصل دوم لقب گرفته است.

 

دوشنبه شب پرسپولیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر بود که سرخ‌پوشان موفق شدند با نتیجه 2 بر 0 السد را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالبی در این بازی وجود داشت چرا که در ترکیب ابتدایی پرسپولیس، بر خلاف انتظار محمد نادری در ترکیب قرار نگرفت و شایان مصلح به جای او به میدان رفت که این مسئله باعث تعجب هواداران سرخ‌ها شد.

 

 

اما پشت این ‌اقدام برانکو، هوش و ذکاوت زیادی وجود داشت. از آن جایی که دیدار پرسپولیس با السد آخرین بازی ژاوی به به عنوان بازیکن بود و نگاه تمامی اهالی فوتبال دنیا به این بازی بود، سرمربی کروات سرخ‌ها تصمیم گرفت که برای بالا نرفتن قیمت نادری او را نیمکت نشین کند.

 

البته ناگفته نماند نادری در نیمه دوم به جای مصلح مصدوم به زمین آمد و مثل همیشه عملکرد خوبی از خودش به جای گذاشت.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محمد نادری برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو