Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عبید رستمی ظهر امروز در نشست تخصصی سالروز سوم خرداد که در سنندج برگزار شد، گفت: خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود و در عملیات آزاد سازی این منطقه رزمندگان بسیاری خون خود را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان عنوان کرد: رزمندگان اسلام توانستند به ۵۷۸ روز اسارت در خرمشهر پایان دهند و گوشه طلایی خاک ایران را آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فتح خرمشهر دفاع مقدس را به دو قسمت قبل و پس از دفاع مقدس تبدیل کرد و این نشان از اهمیت این عملیات مهم در آن دوران بود.

رستمی گفت: ۱۶ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر عراقی و شش هزار شهید ایرانی نشان از توان و برنامه ریزی نیرو های کشورمان بود و تک تک آنها جانفشانی کردند تا ما امروز به آسانی زندگی کنیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری شب شعر به مناسبت سوم خرداد در سنندج خبرداد و گفت: این برنامه شنبه چهارم خرداد در سالن نور واقع در خیابان امام سنندج ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سوم خرداد فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با صدور پیامی روز ارتش را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک گفت.
در بخشی از این پیام امده است: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «ارتش ما پشتوانه ملت ماست» و «ارتش اساس و حافظ یک ملت است» و «اگر ارتش اسلامی و فکرش اسلامی بشود مملکت را به کمال مطلوب می‌رساند.»
در این میان باید یاد کنیم از شهدای معزز، جانبازان سرافراز و آزادگان گرانقدر ارتش و خانواده‌های معظم آنان که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن با ازخودگذشتگی و فداکاری‌های وصف‌ناپذیر افتخارآفرین شدند.
آن اسوه‌های ایمان و مقاومت که همواره یاد و خاطره ایثار و جانفشانی آنان در ذهن ملت ایران ماندگار خواهد ماند.
بی‌شک امروز استقلال و شکوه ایران اسلامی به مدد نثار خون این شهدای معظم، رشادت و ایستادگی جانبازان و آزادگان عزیز و شکیبایی و همراهی خانواده‌های گرانقدرشان رقم خورده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های امروز خود را علاوه بر تلاش متخصصان، مدیون خون شهیدان و رشادت ایثارگران است.
اینجانب روز ارتش را به فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون در خدمت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) را برای همه عزیزان مسألت می‌نمایم.


مجتبی میرحسینی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران
سیستان وبلوچستان

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش