Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: یکهزار تن شکر از محل ذخیره استراتژیک آماده توزیع در این استان شده که طی هفته جاری بین خانوارها توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، محمدعلی دهقان روز چهارشنبه در نهمین نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال و جنوب با همکاری تعزیرات و گشت های نظارتی، نظارت ها برای توزیع شکر را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تقسیم بندی میزان توزیع یکهزار تن شکر در استان کرمان بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است و با بازرسی قوی نباید این شکر به دست دلالان برسد و فرایند توزیع مورد سوء استفاده قرار نگیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: انعقاد قرارداد دریافت شکر خام و تحویل شکر تصفیه شده، بین کارخانه شکر سیرجان و شرکت بازرگانی ایران باید به سرعت منعقد شود که مشکلات حمل شکر از شهرهای دیگر رفع شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: برخی پارچه ارزان برای لباس فرم مدارس موجب آسیب، حساسیت پوستی، بیماری و استرس دانش آموزان می شود لذا تهیه پارچه با قیمت بیشتر بهتر است تا اینکه لباس فرم اثرات عمیق و مخرب بر دانش آموزان وارد کند.
دهقان گفت: می توان جنس پارچه ها را بررسی کرد که کارخانه های داخلی رونق گیرند و برخی استان ها طی سال های گذشته با کالای نامرغوب بازار کرمان را تصرف کردند.
وی عنوان کرد: شرکت پشم آسیا با قیمتی کمتر از نرخ بازار، پارچه لباس فرم مدارس را تامین می کند که موجب از بین رفتن رانت خواری می شود.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این نشست گفت: ستاد تنظیم بازار استان بر اساس جمعیت میزان شکر برای توزیع در شهرستان ها را تعیین کند و در مورد فرآیند توزیع شکر بین صنف و خانوار تصمیم گیری و به فرمانداران ابلاغ شود.
رضا سنجری اضافه کرد: یکهزار تن شکر در هفته جاری بین خانوارهای استان کرمان توزیع خواهد شد.
همچنین در این نشست در مورد ساماندهی لباس فرم مدارس، قرارداد تصفیه شکر سیرجان، بازدید واحدهای صنفی نانوایی و نحوه توزیع شکر تصمیم گیری شد.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازرگاني تنظيم بازار كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون به همت جهادگران توزیع شد.

این بسته های معیشتی شامل ۵ کیلو برنج، دو کیلو گوشت، یک عدد مرغ، یک عدد روغن مایع،۱.۵ کیلو آجیل، یک بسته شیرینی، همچنین چند بسته قند و شکر، صابون، مایع ظرفشویی، شامپو، ماکارونی، چای ،رب گوجه فرنگی، حبوبات، خرما،رشته آشی، پنیر و سویا به ارزش هر بسته یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان جمعا معادا ۷۰ میلیون تومان است که میان نیازمندان توزیع شد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1225434 برچسب‌ها جهادگران

دیگر خبرها

  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • اسکان ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان
  • اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند