Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@07:18:17 GMT

دشمنان به دنبال جنگ نظامی علیه ایران نباشند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۱۳۸

دشمنان به دنبال جنگ نظامی علیه ایران نباشند

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سردار ذبیح الله مالکی صبح امروز در نشست تخصصی سالروز سوم خرداد که در سنندج برگزار شد، گفت: آزادسازی خرمشهر از ۱۰ اردیبهشت تا سوم خرداد به طول انجامید و با نام عملیات بیت المقدس در چهار مرحله به پایان رسید و منجر به آزاد سازی خرمشهر شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کردستان عنوان کرد: استکبار جهانی پشت تمامی حملات دشمن بود و گفته بودند که اگر نیرو های صدام بتوانند خرمشهر تصرف کنند کلید بصره را دو دستی تقدیم خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کسی باور نداشت که ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند اما ولایت مداری تمامی نیرو های ایران به فرماندهی امام راحل توانستند در ۲۴ روز این خاک را آزاد کنند.

سردار مالکی گفت: هشت سال دفاع مقدس درس عبرتی بود که دشمنان به دنبال جنگ های نظامی را علیه ایران نباشند.

او اظهارداشت: ایران در آن دوران که با دست خالی به جنگ رفت و به تمامی دنیا ثابت کرد که می تواند از خاک کشورش دفاع کند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان کردستان گفت: تنها خرمشهر نبود بلکه خود سنندج نیز ۲۲ روز نیز در تصرف نوکران استکبار بود و پس از رشادت ها و ایثارگری های بسیاری آزاد شد.

او با بیان اینکه استکبار جهانی فکر می کرد که مردم سنندج خواهان کمک به آنها خواهند بود، گفت: مردم سنندج از روز اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس وفاداری خود را به امام راحل و انقلاب اسلامی ثابت کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است

به گزارش خبرنگار مهر، انور رشیدی ظهر پنج شنبه در دیدار با امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سنندج شهر دارالعلم، دارالاحسان و دارالعرفان است و به لحاظ علما، عرفا، قاریان و حافظان قرآن و دراویش و صوفیان دل‌پاک که تمام وجود خود را نثار قرآن، عشق به رسول خدا کرده در طول تاریخ بسیار غنی بوده و هست.

سیدانور رشیدی افزود: خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‎روزی به شهروندان و تلاش در راستای توسعه عمران شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان از اولویت‌های مهم در مجموعه شهرداری سنندج بوده و در این راستا هرآنچه در توان داشته‌ایم را در طبق اخلاص گذاشته‌ایم.

وی با تاکید براینکه در مسیر رفع مشکلات شهر و جلب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و در سالجاری تلاش مضاعف خواهیم داشت، گفت: با وجود تمام تنگاهای اقتصادی و نبود درآمد پایدار در سال گذشته ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه سرانه فضای سبز و اجرای نهضت آسفالت و اتمام پروژه‌های نیمه تمام توانستیم حقوق پرسنل را کاملاً بروز و در پایان سال نیز حقوق، عیدی، سنوات و پاداش کل نیروهای خدوم این نهاد خدمت‌رسان پرداخت شد.

به گفته شهردار سنندج، ریل‌گذاری خوبی که طی تقریباً دو سال گذشته در حوزه مدیریت شهری در سنندج انجام شده امسال نیز ادامه خواهد داشت و دو برابر آنچه در سال گذشته در حوزه آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای کلان پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی و غیره انجام داده‌ایم را در سالجاری عملیاتی خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا تمام ظرفیت‌ها را پای کار خواهیم آورد.

کد خبر 6064176

دیگر خبرها

  • ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • روایت ناطق نوری از دیدار با رئیس جمهور اوکراین؛ ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود