Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سرهنگ حمید دامغانی روز چهارشنبه در همایش مقاومت و رسانه در سالن جلسات شهید بسطامی حسینیه گمنام سپاه قائم(عج) افزود: رکن اساسی برای خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی مقاومت است و باید با ایستادگی در برابر زورگویی های آمریکا عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان گوشزدکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: آمریکا با اعلام آمادگی برای مذاکره با ایران درصدد ایجاد جو روانی گسترده و تضعیف کشورمان است.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان ادامه داد: اکنون آمریکا در ابعاد مختلف درصدد ایجاد فشار اقتصادی علیه ملت ایران است اما با توامندسازی داخلی این توطئه ها به سرانجامی نمی رسد.
دامغانی اضافه کرد: در سال های گذشته به مساله درون سازی اقتصاد توجه زیادی نشد که این امر باعث تاثیرپذیری کشور از فشارهای اقتصادی خارجی است.
وی تصریح کرد: رسانه های بیگانه درصدد غیرواقعی نشان دادن جامعه ایران هستند که باید رسانه های توانمند داخلی در این شرایط به میدان آمده و راهبردهای کینه توزانه غربی ها را خنثی کنند.
دامغانی با اشاره به نزدیکی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: کلید واژه مهم پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر مقاومت بود که با خواست خداوند رزمندگان در نبرد حق علیه باطل پیروز شدند.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: فتح خرمشهر بر مبنای اعتقاد به خدا انجام شد و ولایتمداری رکن اصلی در سربلندی این نظام مقدس است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان اقتصاد ایران رسانه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سمنان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند + فیلم

مردم شهر سمنان نیز همانند مردم دیگر نقاط کشور با فریادهای مرگ بر اسرائیل خود از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، تجمع بزرگ خودجوش مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم سمنان برگزار شد.

سمنانی‌ها در این تجمع با سردادن شعار «هوا فضای سپاه؛ تشکر تشکر» و «مردم بر اسرائیل» و همچنین «مردم بر آمریکا» جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به ویژه در غزه را محکوم و از عملیات وعده صادق حمایت کردند.

مردم سمنان در جشن انجام عملیات وعده صادق که نخستین اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بود را به یکدیگر شادباش گفتند.

اقساط مختلف سنی و شغلی در این تجمع بزرگ حضور گسترده داشته و این مهم از نکات جالب توجه تجمع مردم سمنان بود.

.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • ایران به دنبال جنگ نیست اما با گزینه های گسترده آماده پاسخ است
  • پاسخ قاطع یک مقام بلندپایه ایرانی به جنگ روانی صهیونیست‌ها
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • چطور کلاغ شکست را به قناری پیروزی تبدیل کنیم؟!
  • ایران به دنبال جنگ نیست/ با گزینه‌های گسترده آماده پاسخ هستیم
  • مردم سمنان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند + فیلم
  • اگر رژیم اسراییل به ماجراجویی ادامه دهد، پاسخ گسترده خواهد بود
  • دور دوم سفر رییس جمهور به سمنان/ مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • دولت بر ایجاد بازار گسترده ای برای نفت خام ایران به ویژه در شرق آسیا متمرکز شده است