Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@16:03:12 GMT

نمایش توانمندی‌های استان کرمان در تبریز

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۱۸۴

نمایش توانمندی‌های استان کرمان در تبریز

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز عنوان کرد: استان کرمان دارای ظرفیت‌های متعدد تولیدی و اقتصادی است که ضرورت دارد تا نسبت به معرفی آنها به سایر استان‌ها و فعالان اقتصادی اقدام شود.

وی با اشاره به توان استان کرمان در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، صنایع دستی و غیره بیان داشت: با هماهنگی شرکت نمایشگاهی جنوب شرق و شرکت نمایشگاه بین‌المللی تبریز، مجموعه توانمندی‌های کرمان به نمایش گذاشته می‌شود و در کنار آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌اللهی‌موسوی به حضور بخش خصوصی و فعالان سرمایه‌گذاری استان کرمان در این نمایشگاه اشاره داشت و گفت: لازم است تا مجموعه نمایشگاه‌های استان، تعداد غرفه‌هایی را که هر بخش می‌تواند در این نمایشگاه حضور یابد را مشخص کرده و به صورت تفکیکی اعلام گردد.

به گفته امید فدایی، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی جنوب شرق، این نمایشگاه مرداد و شهریور ماه در محل سایت نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برپا می‌شود و همزمان با آن همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان با همکاری اتاق بازرگانی کرمان در تبریز برگزار می‌گردد.

وی همچنین به تهیه کتاب توانمندی‌های استان کرمان در عرصه‌های، صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، تعاون و غیره به عنوان بانک اطلاعاتی جهت ارائه در نمایشگاه تبریز اشاره داشت.

فدایی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی استان کرمان برپا می‌شود و سعی می‌کنیم تا با حداقل هزینه برای شرکت‌ها فضا و امکان رقابتی فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان صنایع دستی صنعت معدن کشاورزی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید

نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع به مناسبت هشتم شوال؛ یکصدویکمین سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع علیهم‌السلام در نگارستان اشراق دفتر تبلیغات اسلامی واقع در قم، خیابان شهداء(صفاییه)، نبش کوچه 17برگزار می شود.

در آیین گشایش این نمایشگاه که ساعت 17 روز پنج‌شنبه 30 فروردین ماه  1403 با حضور هنرمندان و پژوهشگران صورت می پذیرد، از انیمیشن سه بعدی حرم مطهر رونمایی و ابعاد تاریخی فاجعه هشتم شوال بررسی خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه که به همت گروه مردمی بهشت بقیع با همکاری اداره هنرهای تجسمی و نگارستان اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد، آخرین عکس نویافته از بقیع به نمایش درخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی (+عکس)
  • نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران