Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@23:21:58 GMT

سکه 240 هزار تومان گران شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۲۱۱

سکه 240 هزار تومان گران شد

خبرگزاري آريا - کشتي‌آراي اظهار داشت: نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جديد با افزايش 240هزار توماني نسبت به ديروز به 4ميليون و 850هزار تومان رسيده است
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد کشتي‌آراي در مورد آخرين وضعيت بازار ارز گفت: تا ديروز و ساعت 2بعد از ظهر شاهد روند کاهشي در بازار بوديم اما از اين ساعت به بعد در اثر تشکيل تقاضا در بازار ارز، نرخ ارز روند افزايشي به خود گرفت و بر قيمت سکه نيز تاثيرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطوريکه نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جديد با افزايش 240هزار توماني نسبت به ديروز به 4ميليون و 850هزار تومان رسيده است.
وي در گفت‌وگو با ايلنا با اشاره به آخرين نرخ انواع سکه گفت: نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قديم 4ميليون و 780هزار تومان، نيم سکه 2ميليون و 650هزار تومان، ربع سکه يک ميليون و 700هزار تومان، سکه‌هاي گرمي 995هزار تومان است. همچنين هر مثقال طلا يک ميليون و 885هزار تومان و هر گرم طلاي 18عيار نيز به 436هزار و 100تومان رسيد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در این شهر گران شد

نرخ کرایه تاکسی در سال جدید بین ۲۰ تا ۴۰ درصد در مسیر‌های مختلف افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، او افزود: این افزایش نرخ علاوه بر تاکسی‌ها، آژانس‌ها، تاکسی‌های بی سیم، خودرو‌های ویژه فرودگاه، ترمینال و مینی‌بوس‌های فعال تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: رانندگان نباید بیشتر از نرخ تعیین شده، از مسافران کرایه دریافت کنند؛ در صورت دریافت گزارش تخلف در این خصوص، ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

زارع از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در دریافت کرایه را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

بر اساس آمار نزدیک به ۶ هزار تاکسی در رشت موجود است که حدود ۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه از آن‌ها دارای عمر بالا و فرسوده، اما در سطح شهر فعال هستند.

دیگر خبرها

  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • حافظیه و تخت‌جمشید در صدر پربازدیدترین اماکن گردشگری قرار دارند
  • آرامگاه حافظ در صدر استقبال گردشگران نوروزی
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • خانه‌های کم‌کیفیت و گران
  • (تصاویر) فروش گران‌ترین گاو جهان به قیمت ۲.۶ میلیارد تومان!
  • تردد در جاده‌ های آذربایجان غربی از مرز ۴میلیون گذشت
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز