Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پنج هزار بسته غذایی و معیشتی در بین خانواده‌ها و اقشار محروم استان فارس توزیع می‌شود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر همزمان با ماه مبارک رمضان برگزاری برنامه‌های اخلاقی، عقیدتی و و محافل قرآنی را در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: در همین راستا 3 محفل بزرگ قرآنی سپاه استان فارس در حرم‌های مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، حضرت سید علاالدین الحسین (ع) و حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های حفظ و تفسیر قرآن برای کارکنان سپاه استان فارس همزمان با ماه مبارک رمضان، گفت: در سایر شهرستان‌های استان فارس نیز محافل قرآنی با حضور پاسدران انقلاب اسلامی بر اساس یک برنامه منظم در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه اُنس با قرآن، تدبر و درک معانی آیات این کتاب الهی یکی از ضروریات نیروهای مسلح جمهموری اسلامی است، گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان «ترویج فرهنگ قرآنی و سَبکِ زندگی اسلامی» در جامعه به ویژه در بین اعضا و خانواده‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فارس| 500 بسته معیشتی توسط بسیجیان در بین نیازمندان لارستان توزیع شداهدای 500 بسته معیشتی به حاشیه شهر مشهد به روایت تصویر5000 بسته معیشتی اهدایی مقام معظم رهبری به حاشیه شهر مشهد توزیع شد

وی با بیان اینکه  گسترش فضای قرآنی در مجموعه‌های نظامی و دفاعی همواره مورد توجه فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: اُنس با قرآن و تعمیق ارتباط معنوی با خداوند متعال قدرت ایمان و استقامت را در نیروهای نظامی تقویت می‌کند و این یکی از وجوه برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای نظامی جهان است.

سردار غیاثی با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازی معنوی و رسیدگی به اقشار محروم جامعه است، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پنج هزار بسته غذایی و معیشتی با همکاری سپاه فجر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان فارس در بین خانواده‌ها و اقشار محروم استان فارس توزیع می شود. 

انتهای پیام/ن

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری روز شهرکرد، گفت: شهرکرد باید از ابعاد مختلف نظیر فرهنگ تمدن تاریخ شخصیت‌های برجسته مورد شناسایی قرار بگیرد و این شناخت باید با عنایت به این که شهرکرد مرکز و نماد استان است صورت گیرد تا سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی میان تمامی مردم استان شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جلسه شورای فرهنگی استان، اظهار کرد: اعتلای فرهنگ عمومی کشور و استان وظیفه تمامی ماست که نیازمند دغدغه‌مند بودن پیگیری ارائه و اجرا است و هیچ گونه مسامحه و عدم پیگیری در جهت اجرای مصوبات این شورا جایز نیست. اعضای شورای باید با پیگیری و سماجت از مسئولان و متولیان امر از نحوه اجرای مصوبات و خروجی آن‌ها به طور کامل با خبر باشند. اجرای این مصوبات آثار مطلوب خود را خواهند داشت و نباید از اجرای آن‌ها ناامید شوید.

وی با اشاره به در گذشت سردار سرفراز دفاع مقدس محمد کیانی افزود: محمد کیانی رزمنده مؤثر و تربیت شده در دفاع مقدس که همواره پیگیر ارزش‌های انقلاب اسلامی بود او همواره با روحیه جهادی و شور شوق خاص خود برای نهادینه شدن اهداف انقلاب اسلامی در میان مردم و ضعیف کردن حربه‌های دشمن عاشقانه تلاش کردند و حال نبود ایشان خلأ محسوسی را در عرصه نبرد با دشمن و گسترش فرهنگ انقلابی در میان جوانان ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برنامه‌های این شورای در ماه رمضان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در دو هزار برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان در جلسات خانگی شرکت کردند، تداوم این برنامه و جلسات قرآنی با انگیزه فراوان بسیار مهم است همچنین این برنامه‌ها نباید تنها به ایام ماه رمضان اختصاص داشته باشد.

حجت الاسلام نکونام، تصریح کرد: همچنین تبلیغات ماه مبارک رمضان و حضور روحانیان در مناطق مختلف استان نسبت به سال گذشته از تحرک و پویایی بالاتری برخوردار دار بود که شایسته تقدیر از عوامل اجرایی است.

وی با اشاره به رواج نهضت نهج‌البلاغه خوانی در ماه رمضان تاکید کرد: نهج‌البلاغه کتاب انقلاب اسلامی و برای ادامه این نهضت و انقلاب توجه ویژه‌ای به نهج‌البلاغه داشت و مطالعه و تأمل این کتاب باید میان نسل جوان گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری روز شهرکرد، عنوان کرد: شهرکرد باید از ابعاد مختلف نظیر فرهنگ تمدن تاریخ شخصیت‌های برجسته مورد شناسایی قرار بگیرد و این شناخت باید با عنایت به اینکه شهرکرد مرکز و نماد استان است صورت گیرد تا سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی میان تمامی مردم استان شود.

کد خبر 745618

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • محفل قرآنی سدره
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز