Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@16:51:23 GMT

تصاویر/ جلسه محرمانه در آمریکا با موضوع ایران

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۲۴۶

تصاویر/ جلسه محرمانه در آمریکا با موضوع ایران

تصاویر/ جلسه محرمانه در آمریکا با موضوع ایران به گزارش جنوب نیوز، در این نشست مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا، پاتریک شاناهان، سرپرست وزارت دفاع و ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز حضور داشتند.

آنها در تلاش بودند قانونگذاران را متقاعد کنند که دولت آمریکا در تلاش برای جلوگیری از تجاوز ایران است و نه حمله به این کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه پس از آن تشکیل شد که نمایندگان کنگره آمریکا، شامل دموکرات‌ها و جمهوریخواهان، خواستار دریافت اطلاعات بیشتر درباره تحولات خاورمیانه در پی افزایش تنش‌ها میان ایران و آمریکا در منطقه شدند. برخی از اعضای دموکرات کنگره مقامات دولت آمریکا را متهم به تحریف اطلاعات با هدف دادن پاسخ‌های تهاجمی به رفتارهای ایران کردند.

مایکل مک‌کول، از اعضای جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان پس از برگزاری این نشست به خبرنگاران گفت: هیچ قصدی برای آغاز جنگ در این منطقه وجود ندارد. آمریکا تنها به دنبال اقدام بازدارنده‌ای برای جلوگیری از تجاوزات ایران است.

مایک پمپئو، پاتریک شاناهان و ژنرال جوزف دانفورد عصر سه‌شنبه نیز در جلسه دیگری با حضور اعضای سنا بار دیگر پشت درهای بسته شرکت کردند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بنا به اخبار رسیده از صحن شورا، جلسه امروز با موضوع پاسخ‌گویی "حسین مهدی‌زاده" شهردار ارومیه به ۹ سوال ۸ تن از اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه بعد از پاسخ شهردار به سوالات اعضای شورا و بعد از رای گیری اعضای شورای شهر نسبت به پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر، ریاست شورا حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

گفتنی است، چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار باقی خواهدماند.

در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی از عملکرد شهردار ارومیه مطرح شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898406

دیگر خبرها

  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران