Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با حکم سيد عباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، گيتا علي‌آبادي به عنوان مديرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي‌ رسانه‌ها منصوب شد.
به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و‌ ارشاد اسلامي، در متن حکم سيد عباس صالحي آمده است:
«نظر به صلاحيت‌هاي علمي و تجربيات ارزنده سرکار عالي بنا به پيشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني به موجب اين حکم به عنوان (مديرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي‌ رسانه‌ها) منصوب مي‌شو
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، نشریه وال استریت ژورنال به نقل از مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا نوشت که عدم تعهد آمریکا به وعده هایش برای دفاع از اوکراین، موجب ناامیدی فزاینده ای در میان اوکراینی ها نسبت به آمریکا شده است.

«ولادیمیر دوبوویک» مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا در مقاله ای برای وال استریت ژورنال نوشت که اقدام سریع آمریکا و متحدانش در ناتو برای کمک به رژیم صهیونیستی در برابر حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران، کاملاً در تضاد با بی میلی آشکار آنها برای تقویت دفاع هوایی اوکراین در بحبوحه درگیری با روسیه است.

مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا نوشت که واشنگتن نقش کلیدی در دو سال اول جنگ داشت، اما اکنون کندی قابل توجهی در کنگره آمریکا برای تصویب کمک به اوکراین مشاهده می شود.

دوبوویک گفت که غرب به جای کمک به اوکراین برای ایجاد شبکه‌های دفاع هوایی، مجموعه‌ای از تجهیزات را در اختیار این کشور قرار داده است که با تشدید بمباران هوایی مسکو، ذخایر آن هم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

کد خبر 6080212

دیگر خبرها

  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی
  • محور‌های ۱۵ گانه یزدِنوین به منظور تحقق شعار سال است
  • سند تحولی یزد نوین در راستای تحقق شعار سال/خروج از روزمرگی لازمه تحقق برنامه تحولی
  • پژوهش در خدمت تحول
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است