Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:38:08 GMT

قم میزبان دور رفت لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۳۰۳

قم میزبان دور رفت لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، با درخواست باشگاه محمد سیمای قم، میزبانی دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور به قم واگذار شد و تیم فوتسال محمد سیما در این مرحله از ۵ تیم دیگر میزبانی خواهد کرد.

تیم محمد سیما در این مرحله با تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان، شهرداری ساوه، شهرداری رشت، فدک الزهرا مشهد و گیتی پسند مشهد همگروه است که مرحله اول این مسابقات از ۳ تیرماه آغاز می‌شود و دور برگشت این مسابقات ۲۴ تیرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در گروه سوم با تیم‌های منصوری شاد کاشان، یاران جوان بندرعباس، شهرداری رشت، شهروند ساری و مقاومت شهرکرد رقابت می‌کند. این مسابقات در ۳ گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود.

دور رفت این مسابقات از شنبه ۲۹ تیر در ساری برگزار می‌شود و میزبان دور برگشت نیز قم خواهد بود. بدین ترتیب ۲ دور از ۴ دور مسابقه مرحله گروهی لیگ‌های برتر فوتسال نوجوانان و جوانان کشور در قم به انجام می‌رسد.

باشگاه محمد سیما نماینده قم در لیگ برتر فوتسال بزرگسالان کشور نیز هست و از تیرماه وارد رقابت در لیگ برتر می‌شود.

کد خبر 4623430

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال قم لیگ فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال ۱۴۰۲ پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در ۹ کشور و چهار قاره برگزار خواهد شد و ۳۲ تیم ملی در دو بخش مردان و زنان در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی برای صعود به مرحله فینال با هم پیکار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست (یکم تا ششم خرداد) و در گروه دوم مردان به مصاف ایتالیا، آرژانتین، صربستان و کوبا می‌رود. این مسابقات در سالن ورزشی جیناسیو گیلبرتو کاردوزو – مارکاناژینو انجام خواهد شد که از سال ۱۹۵۴ تأسیس شده و ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر گنجایش دارد.

این سالن در کنار استادیوم معروف ماراکانا قرار دارد و تاکنون میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۹۰ و المپیک ۲۰۱۶ بوده است. همچنین مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان ۱۹۵۴ در این سالن برگزار شده است.

سالن جیناسیو گیلبرتو کاردوزو در سال ۲۰۰۳ برای بازسازی تعطیل و در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ طرح بازسازی آن طول کشید. این سالن در سال ۲۰۱۳ میزبان قهرمانی جودو جهان بوده است.

دیدارهای هفته نخست گروه یک مردان لیگ ملت‌ها نیز در سالن ورزشی آنتالیا اسپوتز هال ترکیه برگزار خواهد شد که ده هزار نفر ظرفیت دارد در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است.

مردان والیبال ایران از ۱۵ تا ۲۰ خرداد و در چارچوب هفته دوم مسابقات در سرزمین آفتاب تابان مقابل تیم‌های ژاپن، برزیل، ترکیه و بلغارستان صف‌آرایی خواهند کرد که این دیدارها در سالن مرکز همایش‌های عمومی غرب ژاپن شهر فوکوئوکا برگزار خواهد شد.

سالن مرکز همایش‌های عمومی غرب ژاپن ۷۱۱۶ نفر ظرفیت دارد و در سال ۱۹۹۸ تأسیس شده است.

شهر اوتاوا در کشور کانادا میزبان دیگر گروه مسابقات هفته دوم گروه مردان لیگ ملت‌ها است که نام سالن برگزاری مسابقات، تی دی است و در سال ۱۹۰۸ ساخته شده است. این سالن ۹۸۶۲ نفر ظرفیت دارد.

ملی‌پوشان والیبال ایران هفته سوم (۲۹ خرداد تا سوم تیرماه) در فیلیپین با تیم‌های هلند، آلمان، فرانسه و آمریکا روبرو خواهند شد که این مسابقات در سالن مال آف آسیا آرنا شهر مانیل پایتخت فیلیپین برگزار می‌شود.

این سالن ۱۵ هزار نفر ظرفیت دارد و در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است. سالن مال آف آسیا آرنا میزبان مسابقات لیگ برتر والیبال این کشور و رقابت‌های یو اف سی بوده است. جام جهانی بسکتبال در سال ۲۰۲۳ در این سالن برگزار شده و سال ۲۰۱۶ میزبان مسابقات انتخابی المپیک بسکتبال و ۲۰۱۳ میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا بوده است. یکی از بازی‌های ان بی ای نیز در این سالن میان تیم‌های هوستون راکت و ایندیانا پیسرز برگزار شده است.

دیدارهای دیگر گروه مردان لیگ ملت‌ها در هفته سوم، در سالن ورزشی استوزی شهر لوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار می‌شود که سالن والیبال آن ۱۴۵۰۰ نفر ظرفیت دارد و در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی ۱۲ مسابقه خواهد داشت و با تیم‌های کانادا، لهستان و اسلوونی بازی نخواهد کرد.

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها خواهد بود که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات براساس رنکینگ تیم‌های برتر در رده‌بندی، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

کد خبر 6078527 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید 
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند