Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@21:48:26 GMT

صدور حکم متهمان موسسات مالی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۳۵۹

صدور حکم متهمان موسسات مالی

شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی، حکم متهمان پرونده موسسات مالی البرز ایرانیان و ولیعصر(عج) را که به افساد فی‌الارض متهم هستند، صادر کرد.

به گزارش مشرق، پرونده موسسات مالی البرز ایرانیان، ولیعصر (عج)، آرمان و فردوسی، چهار متهم به نام‌های امیرحسین آزاد فرزند علی‌محمد، حسن قریانی فرزند حسین، محمد بهرامی حسن‌آباد فرزند محمد و احسان حیدری فرزند علی‌اکبر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دانه‌درشت‌ها در پنجه عدالت

بر اساس آنچه «محمد آقامیری راد» نماینده دادستان تهران در نخستین جلسه محاکمه متهمان این پرونده و در قرائت کیفرخواست دادسرا اعلام کرده، متهمان ردیف اول و دوم این پرونده یعنی امیرحسین آزاد و حسین قریانی به افساد فی‌الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی با علم به موثر بودن اقدامات‌شان متهم شده‌اند و اتهام متهم ردیف سوم نیز معاونت در اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی، در هفت جلسه به اتهامات متهمان پرونده موسسات مالی رسیدگی و نهایتاً مبادرت به صدور رأی کرد. رأی دادگاه برای تایپ و غلط‌گیری ارسال شده و طی یک الی دو روز آینده اعلام عمومی می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس اعلام حکم دادگاه متهمان اقتصادی موسسات مالی و اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین

شهردار قزوین از صدور ۵۶۹ فقره پروانه ساختمانی و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین در یک‌سال گذشته خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور ۵۶۹ فقره پروانه ساختمانی و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین در یک‌سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۳۵۴ فقره مربوط به صدور پایان‌کار ساختمان و ۲۱۵ فقره هم مربوط به صدور جواز پروانه ساخت بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۱۲ دستور تهیه نقشه هم در شهرداری منطقه ۴ صادر کردیم، گفت: به منظور اطمینان از ساخت‌وساز قانونی منطبق با مشخصات فنی و رعایت اصول شهرسازی و ضوابط آن در سال قبل ۲۱۵ مورد پروانه ساخت‌وساز، پنج هزار و ۱۶۷ فقره ثبت درخواست و ۱۷۰۳ فقره پاسخ استعلام صادر شده است.

شهردار قزوین اضافه کرد: حمایت‌های تشویقی شهرداری قزوین از جمله افزایش تراکم در بافت‌های فرسوده و اجرای طرح بازآفرینی محله هادی‌آباد تأثیر قابل توجهی در رونق ساخت‌وساز و افزایش صدور پروانه ساختمانی داشته است.

رسیدگی به ۵۲ پرونده تخلفات تاکسیرانان

صباغی در ادامه از رسیدگی به ۵۲ پرونده تخلفات تاکسیرانان در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته طی برگزاری ۳۲ جلسه کاری به ۵۲ پرونده تخلف تاکسیرانان رسیدگی شد که منجر به صدور آرایی چون دادن اخطار و تذکر، دریافت تعهد کتبی، جریمه نقدی، توقیف خودرو و یا لغو مجوز فعالیت شد.

وی افزود: شکایات دریافت‌شده از تاکسیرانان در خصوص موضوعاتی همچون رعایت نکردن نرخ مصوب کرایه، برخورد نامناسب با مسافر و موضوعات مربوط به عفاف و حجاب است که در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفت.

شهردار قزوین با ذکر اینکه علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی هم رسیدگی می‌شود، ادامه داد: در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می‌گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب، نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می‌شوند.

کد خبر 739407

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد