Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@07:31:30 GMT

پخش مجموعه حماسه سوم از شبکه مستند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۳۶۱

پخش مجموعه حماسه سوم از شبکه مستند

مجموعه چهار قسمتی حماسه سوم به کارگردانی محمد دیندار به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر از امشب(چهارشنبه)به مدت چهار شب روی آنتن شبکه مستند سیما خواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند‌حماسه سوم که نگاهی نو و متفاوت را به این شهر قهرمان و مظلوم داشته،ضمن پرداختن به حماسه سازان ۴۵ روز مقاومت و نیز حماسه آزادسازی خرمشهر به تحلیل شرایط این شهر پس از جنگ و مشکلات بازسازی و زیرساخت های این شهر نیز می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه که توسط گروه مستند روایت فتح تولید شده جمعی از رزمندگان ۴۵ روز مقاومت خرمشهر و همرزمان شهید محمد جهان آرا و فرماندهان فتح خرمشهر و نیز تعدادی از مدیران اجرایی حضور دارند. همچنین گوینده خبر آزادی خرمشهر دکتر محمود کریمی گوینده خبر تاریخی آزادسازی خرمشهر پس از سالها جلوی دوربین مجموعه مستند حماسه سوم قرار گرفته و از آن روزهای پرشور می گوید.   مجموعه حماسه سوم در ادامه مستند‌ سینمایی از آزادی تا آبادی ساخته شده که سال گذشته از شبکه های مختلف سیما پخش گردید و بازتاب های فراوانی در میان مردم و رسانه ها و‌محافل فرهنگی اجتماعی،سیاسی و اجرایی کشور داشت.   مجموعه حماسه سوم از چهارشنبه اول خرداد به مدت چهار شب حدود ساعت ۱۹/۱۵ از شبکه مستند سیما به روی آنتن خواهد رفت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم خلبان ستاد نعمت الله صدقی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور معاون رئیس جمهور در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نقش مهم و برجسته‌ای داشت.

وی اضافه کرد: مجموع ارتش در استان بوشهر شامل نیروی هوایی، دریایی و پدافند در دوران دفاع مقدس در پاسداری از میهن حماسه‌ها آفریند و شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: پایگاه ششم شکاری تنها ۲ ساعت پس از حمله عراق به ایران اسلامی با کمک مجموعه پدافند نخستین پاسخ را به رژیم بعث عراق داد.

وی یادآور شد: حماسه هفت آذر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مجموعه ارتش مستقر در استان بوشهر در آب‌های سرزمینی خلیج فارس نیز هیچ وقت از یاد نخواهد رفت.

صدقی ادامه داد: مجموعه ارتش در استان بوشهر تا پای جان و توان در حفاظت از مرزهای میهن اسلامی تحت امر فرمانده کل قوا ایفای نقش خواهند کرد.

کد خبر 6081904

دیگر خبرها

  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد