Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا تأکید کرد قصد ترک نوکمپ در تابستان پیش‌رو را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا در گفت‌و‌گو با نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» در خصوص شایعه احتمال پیوستنش به اینتر در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا من را به اینتر ربط می‌دهند! هیچ توضیحی برای این شایعه ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک ۳۱ ساله ادامه داد: من هم‌تیمی‌هایی دارم و به آن‌ها احترام می‌گذارم. من جایی هستم که می‌خواهم باشم. اگر اینتر به فکر جذب من افتاده، به این دلیل است که من کارم را خوب انجام داده‌ام. من از بودن در بارسلونا خوشحال هستم.
راکیتیچ تصریح کرد: خانواده‌ام و دخترانم در حال حاضر از بودن در اینجا بسیار راضی و خوشحال هستند و این برایم مهمتر از هر چیز دیگری است، این شایعات توسط من به وجود نیامده و از جانب من تردیدی وجود ندارد. من سه سال دیگر با بارسا قرارداد دارم و می‌خواهم جایی باشم که در آن خوشحالم. در بارسا کارم را به خوبی انجام می‌دهم و به چیزی غیر از فوتبال فکر نمی‌کنم. روزنامه‌نگاران را درک می‌کنم که همیشه گمانه‌زنی‌های خودشان را دارند و هر کسی نظر خودش را دارد.
هافبک کروات آبی‌واناری‌ها در پایان خاطرنشان کرد: به اینتر احترام می‌گذارم، اما هرگز فکر ترک بارسا به ذهنم خطور نکرده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایوان راکیتیچ بارسلونا لالیگا اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید راد بستری شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از ورزش سه سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بارها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

کد خبر 840900 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم