Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:55:56 GMT

فدراسیون فوتبال به باشگاه نفت مسجدسلیمان اخطار داد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۴۱۷

فدراسیون فوتبال به باشگاه نفت مسجدسلیمان اخطار داد

اهواز - ایرنا - فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خصوص رفع مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان برای حضور این تیم در فصل آینده اخطار داد.

به گزارش ایرنا بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال، با توجه به حضور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نوزدهمین دوره لیگ برتر، این باشگاه باید نسبت به رفع نواقص موجود اقدام عاجل صورت دهد در غیر این‌ صورت برابر مقررات برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعیین هیات‌ مدیره و اصلاح ساختار مدیریت باشگاه و ثبت قانونی باشگاه، شماره ‌دار نمودن صندلی ‌ها، ارتقا کیفیت چمن ورزشگاه، راه ‌اندازی سیستم بلیت فروشی الکترونیک، راه ‌اندازی گیت ‌های ورود و خروج تماشاگران، راه ‌اندازی سیستم کنترل و نصب دوربین مداربسته و بالابردن ارتفاع فنس ‌های ورزشگاه از جمله موارد متذکر شده در نامه فدراسیون به باشگاه نفت مسجدسلیمان است.
تیم نفت مسجدسلیمان در هجدهمین دوره لیگ برتر با کسب 22 امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار گرفت.
9879‌/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش نفت مسجدسليمان فدراسيون فوتبال اخطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذر قزوین مورخ ۳۱/‌۰۱/‌۱۴۰۳‬ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

کد خبر 6084022

دیگر خبرها

  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی