Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: گاهی برخی از کسانی که در دوران جنگ به ایران صدمه زدند عذرخواهی می‌کنند اما عذرشان پذیرفته نیست زیرا این عذرخواهی نوعی حیله و پوشش برای کارهای نادرست‌شان است. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) با اشاره به تبعات و آفات گناه اظهار داشت: خدا نکند انسان به خاطر تکرار گناه آن را حسنه بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: مردان و زنان منافق از یک قماش و جنس هستند، منافقین می‌گفتند که به رسول خدا(ص) ایمان نیاورید که منکری از این موضوع بالاتر نیست.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جایگاه دین اسلام بیان کرد: اسلام برای همه ابعاد جامعه اسلامی برنامه دارد، انسان باید در همه امور خود خداوند را مد نظر قرار دهد زیرا امید و توکل بر غیر خداوند انسان را از مسیر بندگی منحرف می‌سازد.

آیت الله سبحانی: قرآن آفتابی است که غروب نداردآیت الله سبحانی: اقبال به قران کریم پس از انقلاب اسلامی افزایش چشم گیری پیدا کردآیت الله سبحانی: باید استقلال حوزه از دولت حفظ شود

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه انسان باید از ارتکاب گناه پرهیز کند تا قبح گناه برایش از بین نرود، ادامه داد:انسان اگر یک گناه را به صورت مکرر انجام دهد، به گناه کردن عادت کرده و گناه را حسنه می‌پندارد.

آیت‌الله سبحانی تصریح کرد: افرادی که از دستورات الهی پیروی نکرده و نسبت به آن بی‌توجه باشند خدا را فراموش کردند و خداوند نیز فیوضات الهی را برای آنها قطع می‌کند.

وی بیان کرد: یاد خدا و اعتقاد به خدا سبب می‌شود که انسان از هرگونه وابستگی به غیر خدا بریده شود، اگر به خدا معتقد باشیم به غیر خدا متکی می‌شویم.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: گاهی برخی از کسانی که در دوران جنگ به ایران صدمه زدند عذرخواهی می‌کنند اما عذرشان پذیرفته نیست زیرا این عذرخواهی نوعی حیله و پوشش برای کارهای نادرستشان است و  در دل خود از کارهایی که علیه جمهوری اسلامی انجام دادند راضی هستند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد

شورای روابط اسلامی آمریکایی (CAIR) در بیانیه‌ای در واکنش به تصویب کمک کلان دولت بایدن به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بایدن و بسیاری از اعضای کنگره با ارائه بی‌قید و شرط میلیاردها دلار کمک نظامی به اسرائیل در حالی که این رژیم همچنان به کشتار فلسطینیان در غزه ادامه می‌دهد، مرگ اخلاقیات را رقم زدند.

به گزارش ایسنا، شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR) در بیانیه خود آورده است: رئیس‌جمهور بایدن و بسیاری از اعضای کنگره با ارائه بی قید و شرط ۱۷ میلیارد دلار به دولت اسرائیل به‌رغم کارزار بی امان نسل‌کشی که منجر به کشته شدن بیش از ۳۴۰۰۰ نفر شده است، مرگ اخلاقیات را رقم زدند.

«نهاد عوض» مدیر اجرایی ملی CAIR در بیانیه‌ای گفت: دولت بایدن اکنون از نقطه مرگ اخلاقیات عبور کرده است. بایدن با امضای قانونی که به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل چک سفید دیگری به ارزش ۱۷ میلیارد دلار برای نسل کشی‌اش می دهد، به روح ملت ما خیانت کرده و به اراده مردم آمریکا که اکثراً از آتش‌بس حمایت می کنند و با کمک های بی‌قید و شرط به اسرائیل مخالف هستند، بی اعتنایی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ۶ ماه گذشته، دولت اسرائیل حداقل ۳۴۰۰۰ فلسطینی را که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، قتل عام  کرد و افراد زیادی از جمله یک امدادگر آمریکایی از آشپزخانه مرکزی جهانی را به قتل رساند. دادن میلیاردها تسلیحات بیشتر به دولت اسرائیل علیرغم همه آن جنایات جنگی بی‌وجدانی است. مردم آمریکا، از جمله مسلمانان آمریکا، هرگز این روز سیاه را فراموش نخواهند کرد و هرگز دولت بایدن و بسیاری از اعضای کنگره را به خاطر اینکه ملت ما را در یک نسل کشی شریک ساختند، نخواهند بخشید.

این شورا تاکید کرده است: آمریکایی‌ها با همه ادیان و پیشینه‌ها اکنون باید صدای خود را بلند کرده و تلاش‌های خود را برای تضمین آتش‌بس، دسترسی کامل به کمک‌های بشردوستانه و گام‌های مشخص برای پایان دادن به اشغالی که چرخه‌های خشونت را برای نسل‌ها آغاز کرده است، دو چندان کنند. این باید یک بار برای همیشه، اینجا و اکنون پایان یابد.»

شورا با یادآوری این نکته که دوشنبه آینده قرار است نهمین سالانه شورای سازمان‌های مسلمانان ایالات متحده (USCMO) را در کنگره برگزار کند، اعلام کرده است که در این مراسم بیش از ۵۰۰ نماینده مسلمان ثبت نام شده از بیش از ۲۰ ایالت از درخواست آتش بس فوری و دائمی و حمایت از آزادی بیان دانشجویان برای اعتراض در حمایت از حقوق بشر فلسطینی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم