Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز می گوید آنچه که در دست باشگاه، فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته استیناف وجود دارد حرف ما را در مورد امید جهانبخش ثابت می‌ کند.

طرفداری - هوشنگ نصیرزاده، در خصوص بحث قرارداد با امید جهانبخش و اظهارات مدیربرنامه های او در این مورد، گفت:

پرداختی‌ها طبق قرارداد انجام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌ طور که می‌دانید کلیه مسائل مالی حقوق و مزایا باید در قرارداد درج شود. همان‌طور که بازیکنان خارجی برای گل زدن آپشنی را در نظر می‌گیرند، امید جهانبخش هم می‌توانست برای به ثمر رساندن گل 2 میلیون تومان از ما دریافت کند و هیچ آپشن پرداختی دیگری در قراردادش نبود. 

به نقل از فارس، نصیرزاده در ادامه گفت:

باشگاه می‌تواند بعضی از پرداختی‌های خودش را به هر بازیکنی ببخشد یا اگر در قرارداد نیست آن را مطالبه کند. مثال زدن دادن هدایا به کی‌روش و تابلوفرش اینجا مصداق ندارد و ناشی از جهل گوینده موضوع است. به استناد ماده 265 قانون مدنی هر کسی چیزی به کسی بدهد که مدیون آن چیز نباشد می‌تواند آن را مطالبه کند و به همین دلیل وقتی بازیکن و باشگاه با هم وارد دعوای حقوقی می‌شوند بازیکن نباید انتظار داشته باشد که چیزی به او بخشیده شود و باشگاه می‌تواند آن را مطالبه کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در ادامه اظهار داشت:

ما به تعهداتمان در قبال بازیکنان و مربیان پایبند هستیم و بهتر است افرادی که کار کارگزاری انجام می‌دهند به این موارد اشراف داشته باشند.

وی در مورد ادعای مدیر برنامه‌های جهانبخش مبنی بر خط‌ خوردگی نسخه‌های قرارداد، گفت:

در هنگام انعقاد قرارداد و بروز اختلاف سلیقه ممکن است بعضی از نسخ یا صفحات قرارداد معدوم یا پاره شوند و ‌آنچه که در دست باشگاه، فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته استیناف وجود دارد حرف ما را ثابت می‌کند که صفحات موردنظر فاقد خط‌خوردگی است که بازیکن و کارگزار آن را امضا کردند. نسخی که قبلاً خط خورده معدوم شدند و دیگر وجود ندارد. این نسخ معدوم دست خود کارگزار است و از چنین صفحاتی اکنون وجود ندارد. این سندی که در اختیار شما قرار داده ام، در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ هم قرار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها هفت هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جدب بازیکن جدید آغاز نکرده است.

رضا درویش که در هفته‌های اخیر بابت عدم تمدید قرارداد بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته‌، در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کرد اوسمار ویرا هنوز لیست بازیکنان مدنظر خوددرا به باشگاه ارائه نداده است.

او البته اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از این سرمربی درخواست کرده که برنامه خود برای فصل آینده را به باشگاه بدهد اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

این در حالی است که قرارداد اوسمار نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد و او برای ادامه همکاری با پرسپولیس نیاز به تمدید قرارداد دارد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست