Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به مشکلات حقوقی ۵۵ شهروند تهرانی در دیدار مسئولان قضایی دادگستری استان تهران رسیدگی شد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، نشست مشترک مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در قالب دیدار مردمی در سالن اجتماعات واقع در طبقه همکف مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش: در این دیدار صمیمی به مشکلات حقوقی تعداد ۵۵ نفر از شهروندان در زمینه‌های مختلف قضایی از جمله تسریع در رسیدگی، تسریع در اجرای احکام، اعطاء مرخصی به زندانیان و... در محدوده مقررات قانونی رسیدگی بعمل آمد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان تهران اعطای مرخصی به زندانیان دیدار مردمی اجرای احکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی اداره کل ظهر امروز با حضور در دادگستری کل استان  با دکتر ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دیدار کرد.

دکتر سعید شهند در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گفت: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین عملیاتی نمودن برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم، همراهی با جهش تولید و توسعه پایدار و متوازن، محوریت فعالیت‌های اداره کل حفاظت محیط زیست در سال ۱۴۰۳ خواهد بود و مردمی سازی حفاظت از محیط زیست را در سال جدید با جدیت پیگیری می‌کنیم.


وی صدور ۳۱ حکم سبز زیست محیطی در سال گذشته را نشان از اهتمام و توجه ویژه قضات استان به امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و انفال الهی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با ارتقا و اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست و جلب مشارکت‌های مردمی،   تخلفات و جرایم در این حوزه به حداقل برسد.

دکتر ناصر عتباتی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به اینکه مطابق قانون حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است، گفت: در این راستا مجموعه قضایی استان آماده بهره گیری از نظرات کارشناسی مجموعه حفاظت محیط زیست استان است تا احکام جایگزین حبس که از سوی قضات صادر می‌شود در راستای حفظ و بهبود وضعیت محیط زیست استان باشد.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید
  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها