Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:04:37 GMT

نشست خبر و دفاع مقدس در کرمان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۶۲۵

نشست خبر و دفاع مقدس در کرمان به روایت تصویر

در آستانه سوم خرداد نشست تخصصی «خبر و دفاع مقدس» در کرمان برگزار شد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نشست تخصصی «خبر و دفاع مقدس» با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران و کارکنان روابط عمومی ادارات استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تقی‌زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در این نشست با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: با وجودی که جنگ پدیده مخربی بوده و با تلخی‌های زیادی همراه است اما دوران دفاع مقدس یادآور لحظاتی پرافتخار فراوانی برای ماست.

وی با بیان اینکه اگر خبرنگاران نبودند عظمت و افتخار دوران هشت ساله دفاع مقدس و مجاهدت‌ها و مقاومت‌های ملت ایران به ثبت نمی‌رسید گفت: روز آزادسازی خرمشهر از روزهای مهم و اثرگذار تاریخ کشور ماست که همه این روز را به یاد دارند و احساس غرور می‌کنند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به اینکه هر خبر و هر عکس از آن روز به یک سند افتخار تبدیل شده است افزود: امروز ما قدردان مجاهدت‌های تمام رزمندگان دفاع مقدس هستیم و یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

در این نشست تخصص فیلم مستند تخصصی شهید غلامرضا آتشی از خبرنگاران شهید کرمانی دوران دفاع مقدس پخش و از سیدابراهیم یزدی‌نژاد، ابوالفضل کارآمد و اکبر شجاعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و عرصه مطبوعات استان کرمان تجلیل شد.

به گزارش تسنیم، نشست تخصصی «خبر و دفاع مقدس» با هدف بازخوانی کارکرد رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس و با همکاری روابط استانداری کرمان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

R7860/P4001/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی