Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ژاپنی کاشیما آنتلرز و هیروشیما و تیم‌های چینی شاندونگ لوننگ و گوانگژو اورگراند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (چهارشنبه) از گروه E تیم کاشیما آنتلرز ژاپن برابر تیم شاندونگ لوننگ چین به پیروزی 2 بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتو (68 و 70) زننده 2 گل تیم کاشیما آنتلرز ژاپن بود. و فلاینی نیز در دقیقه 11 برای تیم چینی گل زدند.

در دیگر بازی امروز این گروه تیم سئونگنام کره‌جنوبی با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم جوهور دارالعظیم مالزی گذشت. کاستاگینوس (65) و نیموتو (5+90) 2 گل تیم کره‌ای را وارد دروازه میهمان مالزیایی کردند.

در جدول رده‌بندی نهایی گروه E لیگ قهرمانان آسیا تیم شاندونگ لوننگ چین با 11 امتیاز صدرنشین شد و صعود کرد. تیم 10 امتیازی کاشیما آنتلرز ژاپن با قرار گرفتن در رده دوم جدول نیز جواز صعود را به دست آورد. تیم‌های سئونگنام کره‌جنوبی (8 امتیاز) و جوهور دارالتعظیم مالزی (4 امتیاز) در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در دیدارهای گروه F لیگ قهرمانان آسیا تیم گوانگژو اورگراند چین پذیرای تیم اف سی دائجوی کره‌جنوبی بود و یک بر صفر پیروز شد. پائولینیو در دقیقه 64 زننده گل پیروزی‌بخش تیم چینی بود.

ملبورن ویکتوری استرالیا نیز در بازی خانگی برابر تیم هیروشیمای ژاپن شکست 3 بر یک را پذیرا شد. هوندا تنها گل تیم ملبورن ویکتوری را در دقیقه 70 زد. ماتسوموتو (5)، میناگاوا (73) و موریشیما (75) 3 گل تیم هیروشیمای ژاپن را به ثمر رساندند.

در جدول رده‌بندی گروه F لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های هیروشیمای ژاپن (15 امتیاز)، گوانگژو اورگراند چین (10 امتیاز)، اف سی دائجوی کره‌جنوبی (9 امتیاز) و ملبورن ویکتوری استرالیا (یک امتیاز) رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند. از این گروه تیم‌های هیروشیمای ژاپن و گوانگژو اورگراند چین صعود کردند.

شکست سنگین خانگی الوصل برابر الزورا

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!

لیگ قهرمانان اروپا، تورنمنت محبوب رئالی‌هاست.

طرفداری | رئال مادرید به معنای واقعی کلمه، پادشاه اروپاست.

رئال مادرید در یک بازی نفس‌گیر موفق به شکست تیم قدرتمند منچسترسیتی در ضیافت پنالتی‌ها شد. دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی 1-1 رسیدند تا این رئال مادرید باشد که در ضربات پنالتی، دست پر از زمین خارج شده و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود. رئال مادرید اما آماری بی‌نظیر در رسیدن به مراحل نیمه‌نهایی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

در 14 فصل اخیر برگزاری لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید 12 بار موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهاییِ معتبرترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان شده است. ثبات رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا همیشه زبانزد عام و خاص بوده و حالا کهکشانی‌ها بار دیگر خودشان را در مرحله نیمه نهایی تورنمنت محبوب‌شان می‌بینند. در 13 دوره گذشته برگزاری این مسابقات رئال مادرید 5 بار به مقام قهرمانی رسیده و تنها در دو دوره موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهایی نشده است.

عملکرد فوق‌العاده رئال مادرید در صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال