Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یک سایت انگلیسی امروز در خبری مدعی شد که با توجه به بازگشت مهاجم سابق ناتینگهام فارست به این تیم، احتمالاً کریم انصاری‌فرد به باشگاه دیگری خواهد رفت.

شنیده می‌شود پرسپولیسی‌ها که این فصل آمار گل‌زنی خوبی نداشتند، قصد دارند برای فصل آینده، حداقل یک مهاجم به تیم خود اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه برای جذب انصاری‌فرد دست‌به‌کار شوند. اتفاقی که آتش نقل‌وانتقلات تابستانی را روشن خواهد کرد!

گفتنی است این مهاجم ملی‌پوش سابقۀ پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد. او همچنین یک بار هم به عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران دست یافته است.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کریم انصاری فرد ناتینگهام آقای گل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات  عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن