Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:45:27 GMT

لباس فرم مدارس کرمان بی‌کیفیت است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۸۸۹

لباس فرم مدارس کرمان بی‌کیفیت است

معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات لباس فرم مدارس کرمان در سال‌های گذشته از جنس پارچه بوده است گفت: متاسفانه افرادی به‌دنبال سودجویی و منفعت خود در طرح تهیه فرم مدارس در داخل استان هستند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا خواجویی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به اینکه طرح تهیه فرم مدارس در استان کرمان از زمان استانداری رزم‌حسینی در استان کرمان در حال اجرا است اظهار داشت: این طرح در راستای به‌کارگیری تولیدکنندگان داخلی و حمایت از آنها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه افرادی به‌دنبال منفعت خود در این طرح هستند و سودجویی می‌کنند گفت: ادامه روال قبل به‌صلاح نیست و باید این طرح با نظارت کامل اجرایی شود تا نفع آن به خانواده‌ها برسد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه پارچه تهیه شده برای فرم مدارس در سال گذشته از یزد بود که کیفیت لازم را نداشت و قیمت آن هم گران‌تر بود افزود: بیشتر مشکلاتی که در سال‌های قبل داشتیم ناشی از جنس پارچه بوده است.

35 درصد مدارس کرمان ناایمن هستندزلزله تعدادی از مدارس کرمان را از چرخه آموزشی خارج کرد70 درصد مدارس شهر کرمان ایمن نیست

در این جلسه صدیقه مرادی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ستاد استانی برای تهیه فرم مدارس استان کرمان تشکیل شده است اظهار داشت: 630 هزار دانش‌آموز در استان کرمان وجود دارد که برای یک سوم آنها برنامه‌ریزی تهیه لباس شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 470 هزار متر مربع پارچه برای تهیه لباس فرم مدرسه حدود 200 هزار نفر دانش‌آموز در استان کرمان نیاز داریم گفت: نمی‌خواهیم بار مالی اضافی بر خانواده‌ها تحمیل شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه قرار شد اصناف استان قیمت تمام شده را به ما اعلام کنند افزود: بخشی از پارچه خریداری شده به آنها برای دوخت تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه نمونه قرارداد وزارتخانه به مدارس ارسال شده است عنوان کرد: با دریافت ضمانت‌نامه بر حسن انجام کار با تولیدکنندگان لباس قرارداد بسته می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه مدارس غیردولتی نیز موظف به اجرای این دستورالعمل هستند بیان کرد: باید شرایط خانواده‌ها را در این اوضاع اقتصادی در نظر گرفت.

محمدعلی دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در این جلسه اظهار داشت: استفاده از تولیدات داخلی در استان باعث رونق تولید و اشتغال در استان می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با بیان اینکه باید با مشارکت مردم بازار داخلی استان رونق داده شود و با این نگاه ممکن خواهد بود گفت: پارچه فرم مدارس استان با اولویت کارخانه پارچه‌بافی داخل استان تامین شود.

در این جلسه اسماعیل عاقلی مدیر کل استاندارد استان کرمان با بیان اینکه پارچه مشمول استاندارد اجباری نیست اظهار داشت: در قراردادها می‌توان استفاده از پارچه استاندارد را اجباری کرد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس مک آلیستر اعلام کرد که حرف‌های محمد صلاح او را مجبور کرد تا اندکی پس از پیوستن به لیورپول، لباس تمرینات قبل از بازی خود را تغییر دهد.

این ملی پوش آرژانتینی تایید کرد که از زمان حضورش در برایتون همیشه با شلوار در تمرینات قبل از بازی برای گرم کردن استفاده می‌کرده اما زمانی که صلاح با او صحبت کرده، متوجه شد که از شلوارک ورزشی استفاده کند.

مک آلیستر به رسانه باشگاه لیورپول گفت: "زمانی که در برایتون بودم برای گرم کردن شلوار می‌پوشیدم. سپس به اینجا آمدم و به یاد دارم که مقابل شفیلد یونایتد برای گرم کردن به داخل زمین رفتیم و من کلاه و شلوار پوشیده بودم و صلاح به من گفت: "تو چه کار می‌کنی؟ چرا این لباس‌ها را می‌پوشی؟ بنابراین از آن روز، هرگز در تمرینات قبل از بازی شلوار نپوشیدم... فقط به‌خاطر صلاح."

مک آلیستر توضیح نداد که چرا صلاح دقیقا با شلوار و نحوه پوشیدن لباس‌های او در تمرینات مخالفت کرده است. این بازیکن آرژانتینی این فصل نقش مهمی برای قهرمانی در لیگ برتر داشته و 3 گل به ثمر رساند. او همینطور 4 پاس گل هم ارسال کرده است.

دیگر خبرها

  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • لباس عجیب تماشاگران حریف ایران! (عکس)
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • کاربردهای بالقوه بازخورد لمسی| انتقال حس مجازی به تجربه‌ای واقعی
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود! (عکس)
  • طراحی لباس با الهام از نودل برنج (عکس)
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش