Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@07:46:34 GMT

سرپرست دانشگاه آزاد مرکز روانسر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۸۹۱۲

سرپرست دانشگاه آزاد مرکز روانسر منصوب شد

آراس رسولی، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد مرکز روانسر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آراس رسولی با حکم جهانشیر امینی، رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد مرکز روانسر منصوب شد.
جلسه معارفه رسولی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی جلیلی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و مسعود باغفلکی، رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان، جعفر امیری، مدیر‌کل حراست استان و امرالله عظیمی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و کارکنان و اساتید این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم

استاندار قم با صدور حکمی مریم عرب‌نژاد را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمد آقامیری با صدور حکمی مریم عرب‌نژاد را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل امو زنان و خانواده استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است؛ بهره‌گیری از توان علمی و عملی نیروی انسانی متعهد، متخصص، نخبه و کارآمد،‌ هماهنگی، راهبری و پیگیری کلیه فعالیت‌های سازمانی، ‌برنامه‌ریزی اجرایی به‌منظور نظارت بر حُسن اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مربوطه،‌ تعامل سازنده و بهره‌مندی از توان مدیران ارشد و میانی و کارکنان، همکاری و ارتباط با کلیه معاونت‌ها، ادارات کل ستادی و استانی در راستای تحقق برنامه‌ها و پیشبرد اهداف عالی دولت مردمی و خدمتگزار، اتخاذ تدابیر و اجرای برنامه‌های مناسب با رویکرد ارتقای تعامل دستگاه‌های متولی با مباحث زنان در سطح استان  موردانتظار است.

پیش از این زینب عبداللهی از فروردین‌ماه 1401 در این تصدی فعالیت می‌کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • بازدید روزانه ۲۰۰۰ گردشگر از قوری قلعه روانسر
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار
  • وقوع زمین لرزه در کرمانشاه
  • سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد
  • سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم منصوب شد
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی
  • انتصاب سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم