Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:36:36 GMT

رونالدو خواهان انتقال وینیسیوس به وایادولید شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۰۷۵

رونالدو خواهان انتقال وینیسیوس به وایادولید شد

رونالدوی برزیلی به عنوان مالک باشگاه رئال وایادولید علاقه مند به جذب وینیسیوس جونیور به عنوان بازیکن قرضی است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پس از اینکه وایادولید در یک هفته به پایان لالیگا توانست بقای خود را تضمین کند، اکنون رونالدو نازاریو به دنبال تقویت هر چه بیشتر تیمش برای فصل بعد است و به همین منظور حساب ویژه ای روی وینیسیوس باز کرده لاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره 18 ساله رئال که فصل تقریبا خوبی را در این باشگاه پشت سر گذاشت و به خصوص در زمان حضور سولاری به ترکیب اصلی رئال راه یافت.

 

 

 

 

شرایط اما با آمدن زیدان کمی تغییر کرد. به نظر می رسد که مرد فرانسوی اعتقاد زیادی به وینی ندارد و انتقال قرضی او را ترجیح می دهد تا با کسب تجربه بیشتر، بتواند سال های بعد به رئال برگردد.

گفته می شود که رونالدو از فلورنتینو پرز(رئیس رئال) در خواست انتقال قرضی وینیسیوس را کرده است و اگر زیدان پاسخ مثبت بدهد، این انتقال انجام خواهد شد. فصل گذشته و در زمان معارفه وینیسیوس در رئال مادرید، این رونالدوی برزیلی بود که به عنوان همراه وینیسیوس در مراسم حضور داشت و رابطه خوبی بین این دو وجود دارد.

 

 

وینیسیوس جونیور زیدان (سرمربی) رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) رونالدو برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور زیدان سرمربی رئال مادرید رونالدو برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار جذاب و تماشایی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 کهکشانی‌ها به پایان رسید. رئال مادرید در شبی که دو بار از رقیب سنتی عقب افتاد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام آخرین ال‌کلاسیکوی فصل را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و فاصله‌ خود را با بارسلونا در جدول لالیگا به 11 امتیاز افزایش داد.

یکی از صحنه‌های جالب تقابل دو تیم، خوشحالی فرمین لوپز پس از به ثمر رساندن گل دوم بارسلونا بود. لوپز پس از گشودن دروازه رئال، به سمت هواداران تیم میزبان رفت و شادی‌ای شبیه به شادی معروف جود بلینگام به نمایش گذاشت. البته خوشحالی فرمین لوپز و بارسلونا چندان دوامی نداشت و آن‌ها با دریافت دو گل از وازکز و بلینگام، دست خالی سانتیاگو برنابئو را ترک کردند.

خوشحالی فرمین لوپز سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد، به طوری که واکنش تمسخرآمیز وینیسیوس جونیور را نیز به همراه داشت. یک هوادار رئال مادرید با اشاره به شادی فرمین لوپز نوشت «اون فکر می‌کنه جود بلینگامه.» که ایموجی خنده وینی جونیور زیر توییت او دیده می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898182

دیگر خبرها

  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس جونیور؛ فرمین لوپز فکر می‌کنه جود بلینگامه! / عکس
  • گل وینیسیوس جونیور به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (رئال مادرید 1-1 بارسلونا)
  • گل اول رئال مادرید به بارسلونا توسط وینیسیوس در دقیقه ۱۸ + ویدئو
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل