Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان در خبری اختصاصی مدعی شد که برخلاف اخبار و شایعات امروز توافق نهایی با ویلموتس انجام شد و او با عقد قراردادی رسما به جای کی روش سرمربی تیم ملی ایران شد.

فدراسیون فوتبال که برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران با مارک ویلموتس به توافق اولیه رسیده بود در نهایت با این مربی به توافق نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد با این مربی روز گذشته (سه‌شنبه) راهی بلژیک شد تا در سفارت ایران در این کشور مذاکرات نهایی را با ویلموتس انجام دهد. پس از این مذاکرات در نهایت قرارداد سرمربی سابق تیم ملی بلژیک با فدراسیون فوتبال ایران امضا شد  و این مربی به زودی برای زیر نظر گرفتن تیم ملی راهی ایران خواهد شد. قرارداد ویلموتس با ایران تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

گفتنی است که ویلموتس برای بازدید از امکانات فوتبال ایران هفته گذشته سفری کوتاه به ایران داشت. گفته می‌شود که این خبر تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال تایید خواهد شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری میزان، مهدی تاج هم اکنون در بلژیک حضور دارد و علی‌رغم اینکه گفته می‌شد این مذاکرات با شکست مواجه شده است اما این قرارداد نهایی شده است.

انتشار این خبر در حالیست که خبرگزاری مهر هم به نقل از یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال نوشته است: نشست تاج با ویلموتس که بیشتر از سه ساعت از آغاز آن می‌گذرد موفقیت آمیز بوده و توافقات خوبی صورت گرفته است. به احتمال فراوان تا پایان امشب قرارداد سه ساله همکاری بین ویلموتس و فدراسیون فوتبال امضا می‌شود. هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است.

به گزارش ایران آنلاین، نکته حائز اهمیت اینکه سایت فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسمی انتشار اخبار تیم ملی به هیج کدام از اخبار و شایعات امروز واکنشی نشان نداده است.

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال