Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شامگاه سه شنبه بیشترین بارش در ارتفاعات گالیکش رخ داده که ۳۲.۵ میلی متر بوده و در پارک ملی گلستان به ۲۹.۵ میلی متر رسیده است.

وی افزود: بارش در سایر مناطق شرق استان بین پنج تا ۱۰ میلی متر و در مناطق غربی کمتر از پنج میلی متر بوده است.

دمای هوا پنج درجه افزایش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان اینکه تا شامگاه چهارشنبه احتمال بارندگی در استان وجود دارد، گفت: پنجشنبه و جمعه تداوم ابر و بارش پراکنده به ویژه در مناطق شرقی استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی تصریح کرد: از شامگاه چهارشنبه شاهد توقف بارش و کاهش ابر خواهیم بود و تا اواسط هفته آینده پدیده بارشی نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: سیلاب در استان خراسان شمالی رخ داده و این خطر استان گلستان را تهدید نمی‌کند.

به گفته وی، اوایل هفته آینده جو نسبتاً آرامی در سطح استان خواهیم داشت و دمای هوا چهار تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

کد خبر 4624038

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت

اسماعیل سیمایی مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه میانگین بارش در زمستان پارسال ۱۳۷.۱ میلی‌متر بود، گفت: میانگین بارش استان در مدت مشابه پارسال ۹۷.۴ میلی‌متر بود که نشان از افزایش ۴۰ درصدی بارش‌ها را دارد.

وی با اشاره به اینکه میانگین بارش‌ها در زمستان نسبت به نرمال بلندمدت که ۱۰۱.۵ میلی‌متر بوده و حدود ۲۷ درصد افزایش داشته است، افزود: بیشترین مقدار بارش در فصل زمستان پارسال مربوط به سردشت با ۴۶۲.۴ میلی‌متر و کمترین مقدار مربوط به چایپاره با ۶۱.۹ میلی‌متر است.

سیمایی با اشاره به اینکه میانگین دمای استان در زمستان گذشته ۲.۵ درجه سلسیوس بود، اضافه کرد: این مقدار نسبت به مدت زمان سال قبل از آن که ۱.۱ درجه سلسیوس بود، ۱.۴ درجه سلسیوس افزایش و نسبت به نرمال که منفی ۰.۳ درجه سلسیوس است، ۲.۸ درجه افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی در خصوص وضعیت بارش‌های استان در بهار امسال هم در ادامه گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی مرکز ملی خشکسالی کشور، بارش‌های استان در بهار امسال در محدوده نرمال و میانگین دما یک تا دو درجه سلسیوس بیشتر از نرمال باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • آخرین جزئیات پیش‌بینی بارش‌ها و دمای هوا تا مهر ۱۴۰۳ / لانینا جایگزین ال‌نینو می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان