Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@10:03:02 GMT

ریاست اتاق بین عده خاصی در گردش است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۱۷۲

ریاست اتاق بین عده خاصی در گردش است

حسینی یزدی در گفتگو با «اتاق نیوز» اظهارداشت: در دیداری که با اشرف دبیرکل درخصوص مسائل اتاق بازرگانی داشتیم اتفاق نظر ما بر این بود که اتاق هشتم چیزی برای انجمن ها، تشکل ها نداشته و در کمیسیون‌ها هم شاهد عملکرد مثبتی نبودیم و بارها تقاضا کردیم که کمیسیون کشاورزی و غذا را از هم جدا کنند، اگر بخواهید به کارهای صورت گرفته در این چهار سال نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید که در بخش کشاورزی هیچ کاری انجام نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن واردکنندگان سم و کود شیمیایی در خصوص آنچه اتاق نهم در عملکرد خود باید لحاظ کند، یادآور شد: اگر یک لیست از انجمن‌های اتاق تهیم کنیم و تعدادشان را مدنظر قرار دهیم، می‌بینیم که این انجمن‌ها یک بخش بزرگ را تشکیل می‌دهند که خودشان به تنهایی می‌توانند یک گروه شوند و اهدافشان خود را محقق سازند آنچه ما خواهان آن هستیم استقلال کمیسیون کشاورزی و دریافت امکانات است .

این فعال اقتصادی با اشاره به جدایی احمد صادقیان و کاوه زرگران از اتاق ایران و فعالیت در اتاق تهران گفت: علت این جدایی را می توان در این امر جستجو کرد که اصولا در اتاق ایران هیچ کاری انجام نمی شد، در دوره هشتم ما حتی با دفتر ریاست اتاق و  سر دفتر آن هم مشکل داشتیم، این در حالی است که اصولا اتاق بازرگانی باید دارای تشکیلات قوی باشد .

حسینی تصریح کرد: ارتباط اتاق با تمام ارگان‌های دولتی، دولت و مجامع بین المللی تو خالی بود و برش کافی و لازم را نداشت و در هنگام مواجه شدن با مسئولین نقش بسیار کمرنگی داشت، در خصوص هیات رئیسه و ریاست این دوره اعتقادم بر این است که ریاست اتاق باید از اتاق تهران و یا حداقل مستقر در تهران باشد و زمان کامل برای اتاق داشته و سردفتران، معاونین و روسای اتاق به قدری قوی باشند که بتوانند کارها را به نحو مطلوب مدیریت و اداره نمایند، ما برای تامین نیازها وخرید انجمن خود بارها به اتاق مراجعه داشتیم تا بتوانیم وام اخذ کنیم لیکن مساعدت لازم را با ما نداشتند .

وی خاطر نشان ساخت: اداره اتاق باید دسته جمعی صورت گیرد و جوان گرایی را در این مورد لحاظ کنیم، هر چند در هر دوره شاهدیم که ریاست اتاق بین یک عده خاصی در گردش است و اتاق بافت سنتی دارد ولی باید تشکل ها در اتاق جان بگیرند، مبلغی که از سوی انجمن واردکنندگان سم  و کود شیمیایی ایران به اتاق داده می شود رقم بالایی است و حداقل انتظار میرود از این درآمد هنگفت در تامین نیازهای ما، حمایت از انجمنمان استفاده کنند نه اینکه ما و مشکلاتمان را به حال خود رها کنند .

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ریاست اتاق بازرگانی انجمن های اتاق کاوه زرگران کمیسیون کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجاری ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اتاق ایران، با همکاری اتاق مشترک ایران و تاجیکستان، همایش تجاری ایران و تاجیکستان را با حضور هیأتی به ریاست وزیر صنعت و فناوری‌های نو جمهوری تاجیکستان و متشکل از تجار و فعالان اقتصادی این کشور در حوزه‌های ساخت‌وساز، محصولات لبنی، محصولات گوشتی، کشاورزی، کنسرو و میوه‌های خشک، صنایع‌دستی، بسته‌بندی، داروسازی، تجهیزات صنعتی، محصولات نفتی، مواد غذایی، آب‌معدنی، لوازم یدکی، در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ در سالن اجتماعات طبقه دهم اتاق ایران برگزار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • همایش تجاری ایران و تاجیکستان
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون