Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:07:32 GMT

فروش بی سابقه بلیت دیدارهای فصل آینده شیاطین سرخ

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۱۷۷

فروش بی سابقه بلیت دیدارهای فصل آینده شیاطین سرخ

تهران- ایرنا- فصل فاجعه بار منچستریونایتد تاثیری بر استقبال هواداران از دیدارهای این تیم نداشته، به طوریکه بلیت های سال آینده دیدارهای شیاطین سرخ در مدت زمانی بی سابقه در تاریخ باشگاه، به فروش رفته است.

روزنامه دیلی میل روز چهارشنبه نوشت: پس از اخراج «خوزه مورینیو» از نیمکت یونایتد و روی کار آمدن «اوله گانر سولسشر»، قرمزهای اولدترافورد فصل را با 32 امتیاز اختلاف نسبت به تیم همشهری و قهرمان یعنی منچسترسیتی در رتبه ششم جدول به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر این سرخ ها تحت هدایت سولسشر، سهمیه لیگ قهرمانان را از دست دادند. سرمربی نروژی که باید بازسازی قابل توجهی را در تیم تحت اختیارش صورت داده و در همین راستا در مصاحبه ای هشدار داد که رسیدن به قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده «معجزه آسا» خواهد بود.
با این وجود، هواداران باشگاه همچنان به حمایت از تیم محبوبشان ادامه داده و بر اساس اعلام باشگاه یونایتد، تمام 52 هزار بلیت دیدارهای این تیم برای فصل 2019 – 2020 در بازه زمانی که بی سابقه در تاریخ باشگاه به فروش رفته است.
در سوی مقابل، غول های لیگ برتر جزیره نیز همچنان به نظارت بر وضعیت رفاهی هوادرانش در اولدترافورد ادامه می دهد. آنها به تازگی یک لایه پشه بند مانندی را برای حفاظت از هواداران معلول خود در برابر پرتاب اشیاء در جایگاه اختصاصی آنان تعبیه کرده است.
با این حال، در تازه ترین نبرد خانگی آنان مقابل وستهم، انواع و اقسام اشیاء از جمله فندک، لیوان های پلاستکی و سوسیس های بزرگ به سمت این جایگاه پرتاب شد.
اولدترافورد در تابستان سال جاری با هزینه ای 3 میلیون پوندی نو و نوار خواهد شد و مقامات باشگاه قصد دارند تا طی 5 سال آینده تمامی 75 هزار صندلی ورزشگاه را تعویض کنند.
ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش منچستريونايتد هوادار حمايت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم

24 سال از تقابل جذاب رئال مادرید و منچستریونایتد گذشت.

دانلود (73.3MB)

دیگر خبرها

  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ