Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله رضایی در خصوص جایگزینی جواد نکونام به جای افشین قطبی، اظهار داشت: آقای قطبی پس از اتمام رقابت های لیگ برتر هیچگونه برنامه ای به ما ارائه ندادند و با توجه به مذاکرات صورت گرفته و جمع بندی هیات مدیره، تصمیم گرفته شد که فصل آینده را با آقای نکونام آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در ادامه افزود: جواد نکونام نشان داده که در سرمربیگری می تواند موفق باشد و از انگیزه لازم برای این کار برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با توجه به سابقه حضور طولانی مدت در فوتبال ایران چه در قالب باشگاهی و چه در تیم ملی و همچنین اخذ تجربیات از فوتبال اسپانیا و کارکردن در فضای حرفه ای و با مربیانی چون کارلوس کی روش، توان لازم برای هدایت فولاد را دارند و از سوی دیگر با توجه به سن و فعال بودنشان می توانند ارتباط نزدیکی با بازیکنان داشته باشند و ساختار جدید فولاد را شکل دهند. 

رضایی همچنین در خصوص اهداف این باشگاه در لیگ نوزدهم گفت: فضای فوتبال و لیگ به گونه ای نیست که بتوان هم اکنون به هواداران قول قهرمانی داد، اما مطمئن باشید که دغدغه اصلی ما این است که در بالای جدول باشیم و با کسب نتایج خوب دل هواداران فولاد و خوزستانی ها را شاد کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات افشین قطبی، تصریح کرد: قطبی هم جاه طلبی لازم را برای موفقیت داشت. همانطور که در برنامه های تلویزیونی به آن اشاره شد بیشترین لطمه را از داوری خوردیم و اگر آن اشتباهات نبود سهمیه آسیایی کسب می کردیم. به هر حال از ایشان که در این مدت برای تیم زحمت کشید تشکر می کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: افشین قطبی لیگ برتر جواد نكونام باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اوضاع ما مناسب نیست و وضعیت‌مان خراب‌تر شده است.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان اظهار کرد: می‌دانستیم امروز یک بازی پراسترس و پرتنشی داریم. این استرس در مغز ما و وجود تک‌تک بازیکنان و حتی هواداران وجود داشت، بازی بد را شروع کردیم.

او ادامه داد: بازی، بازی نبود که بخواهیم ببازیم. بعد از گلی که دریافت کردیم برای برد بازی کردیم و بازی‌ای که می‌توانست حداقل یک امتیاز برای ما داشته باشد از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید تمرکزمان را برای بازی‌های آینده بگذاریم. اوضاع ما مناسب نیست و وضعیت‌مان خراب‌تر شده است و باید با تمام وجود، تمرکز و انرژی مثبت به سوی بازی‌های آینده برویم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم