Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:14:52 GMT

منطقه آزاد ارس به یاری حادثه دیدگان بازار تبریز آمد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۲۴۲

منطقه آزاد ارس به یاری حادثه دیدگان بازار تبریز آمد

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: بخشی از مغازه‌های منطقه آزاد ارس به مدت یک سال و به صورت رایگان در اختیار حادثه دیدگان آتش سوزی بازار تبریز قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، محسن نریمان ضمن اظهار همدردی با فعالان تجاری حادثه دیده بازار تبریز، گفت: با موافقت اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، بخشی از مغازه های در اختیار سازمان به متقاضیانی که محل کسب و کار آنها در حادثه آتش سوزی ایکی قاپیلار تبریز دچار حادثه شده است، واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مغازه ها به مدت یک سال به صورت رایگان و تنها با داشتن معرفی از استانداری آذربایجان شرقی در اختیار این افراد قرار می گیرد. 

نریمان با اشاره به در پیش بودن فصل گردشگری ارس، تاکید کرد: امیدواریم کسبه حادثه دیده بازار تبریز با استفاده از ظرفیت بازار ارس و آغاز فصل گردشگری، زودتر از حد انتظار به دوران رونق کسب و کار خود بازگردند.

وی در پایان گفت: فعالان تجاری بازار تبریز که در حادثه آتش سوزی بازار تبریز، متضرر شده اند، می توانند با در دست داشتن نامه معرفی از استانداری آذربایجان شرقی به ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد ارس واقع در جلفا مراجعه کنند.

گفتنی است، در حادثه آتش سوزی دوهفته پیش سرای ایکی قاپیلار بازار تاریخی تبریز بیش از120مغازه این سرا بین 50 تا 100 درصد آسیب دید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حادثه دیدگان بازار تبریز منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس/ عملیات احداث ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری آغاز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از ۱۹۴ تقاضای سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۵ هزار میلیارد تومان در این منطقه خبر داد.‌

مجید کیانی در جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری این سازمان، به بیان دستاوردها و اقدامات انجام شده در سال‌جاری پرداخت و هم برنامه‌های سال آتی در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری، گردشگری و فرهنگی و تصویرسازی و برندینگ را تشریح کرد.‌

وی با بیان اینکه از ۱۹۴ تقاضای سرمایه‌گذاری، برای ۸۷ طرح مجوز لازم به ارزش ۶۹ هزار میلیارد تومان صادر شده است، افزود: در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ برابر رشد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه عملیات احداث ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: برای ۳۰ طرح نیز مجوز بهره‌برداری به ارزش ۲۸ هزار میلیارد تومان صادر شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به میزان صادرات محصولات تولیدی منطقه هم اشاره کرد و گفت: ۱۷۱ میلیون یورو صادرات تولیدات منطقه به خارج از کشور، ۱۲۶ میلیون یورو صادرات از مسیر منطقه و ۱۳ میلیون یورو صادرات مجدد در منطقه صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در این جلسه حجت‌الله عبدالملکی گزارش اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ را امیدوارکننده خواند و ضمن ارائه توصیه‌های مهمی درخصوص سال ۱۴۰۳، از مدیران منطقه آزاد ارس خواست نهایت تلاش خود را برای تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری، تکریم ذی‌نفعان منطقه خصوصا سرمایه‌گذاران و ساکنین و موضوعات فرهنگی و گردشگری بکار گیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • ایجاد اشتغال برای ۶۳ با افتتاح مجتمع گردشگری
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • سانحه رانندگی در آزاد راه تبریز - زنجان یک فوتی برجای گذاشت
  • تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس/ عملیات احداث ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری آغاز شد
  • مهار آتش سوزی در یکی از انبار‌های شرکت فولاد خوزستان