Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز که پس از هفته ها ناکامی توانست در هفته شانزدهم به نخسین پیروزی دست یابد، هم اینک در هفته هفدهم به دنبال این است تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.

به گزارش ایرنا این تیم که حضورش در آغاز لیگ برتر بانوان در فصل جدید با اما و اگرها همراه بود، سرانجام با نام تیم خلیج فارس شیراز و با یک عده بازیکن جوان روانه این رقابت ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسکلات مالی این تیم در لیگ برتر موجب شد، دست اندرکاران باشگاه خلیج فارس شیراز عطای کار را به لقایش بخشند از این رو شاگردان پاکدل سر مربی تیم، دور رفت این رقابت ها را با کارنامه ای بسیار ضعیف و با خطر سقوط پشت سر گذاشتند.
اما این تیم در دور برگشت، تحت پوشش باشگاه لُران زاگرس شیراز در آمد تا تنها تیمی باشد که با نام 2 باشگاه در یک فصل بازی کند.
با این حال این تیم که هفته گذشته به نخستین بُرد خود دست یافت برای فرار از خطر سقوط باید فردا (پنجشنبه) ساعت
30: 20 در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف تیم پالایش گاز ایلام برود که در رده هفتم جدول قرار دارد.
باید منتظر ماند و دید بازیکنان تیم زاگرس می توانند از این بازی سربلند بیرون آیند و تا حدودی به وضیعت خود در جدول سر و سامان دهند.
هم اینک در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان پس از انجام 16بازی، تیم شهرداری بم با 46 امتیاز صدرنشین است و تیم های شهراری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با 39 و 34 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
تیم زاگرس شیراز با 6 امتیاز در رده دهم جای دارد و تیم گاز ایلام هم با 25 امتیاز هفتم است.
در رقابت های فوتبال بانوان 12 تیم شرکت دارند و در پایان نیز 2 تیم انتهای جدول راهی دسته یک خواهند شد.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال بانوان ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی