Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکرات رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس بدون امضای قرارداد به پایان رسید و در صورتی که مشکل انتقال پول حل شود این قرارداد هفته آینده به امضا خواهد رسید. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم مذاکرات فشرده مهدی تاج با مارک ویلموتس در بلژیک شب گذشته و امروز انجام شد اما این مذاکرات هنوز به امضای قرارداد منتهی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران روی بحث انتقال پول از ایران به حسابش است. با توجه به اینکه ایران تحریم است و این موضوع شامل معاملات بانکی بین‌المللی هم می‌شود، ویلموتس در مذاکرات خود با رئیس فدراسیون فوتبال ایران روی این موضوع تأکید و نگرانی‌اش را اعلام کرده است.

دلیل اصلی سفر تاج به بلژیک برای امضای قرارداد با این مربی هم همین موضوع بود که اگر قرار به اتفاقی باشد پول ویلموتس از طریق سفارت ایران در این کشور انجام شود.

ویلموتس و تاج شب گذشته 4 ساعت و امروز 5 ساعت با یکدیگر جلسه داشتند و در تمامی زمینه‌ها به توافق دست یافتند. همه بندهای قرارداد بین طرفین مورد بررسی قرار گرفت و توافقات لازم صورت گرفت و فقط بحث انتقال پول این  مربی همچنان محل نگرانی ویلموتس است.

طبق صحبت‌ها و توافق‌های صورت گرفته قرار شد سفارت ایران در بلژیک شرایط لازم را برای این کار فراهم کند و در صورتی که این کار انجام شود ویلموتس قراردادش را امضا خواهد کرد.

قرار است سفارت ایران در بلژیک تا شنبه یا یکشنبه آینده این کار را انجام دهد و پس از آن ویلموتس برای عقد قرارداد به تهران خواهد آمد.

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جداول تفصیلی، گفت: در این جلسه جداول تفصیلی لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و چند مورد از مغایرت‌های لایحه با قانون مصوب مجلس در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: ۱۲ کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی تشکیل شد. این کمیته‌ها با محوریت هیأت رئیسه تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی به بررسی جداول، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می‌پردازند. بعد از آن گزارش کمیته‌ها به کمیسیون ارائه شده تا کمیسیون گزارش نهایی برای بررسی به صحن مجلس را تهیه کند.

حاجی‌بابایی درباره زمان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، گفت: تلاش کمیسیون تلفیق بر این است که تا پایان هفته آینده گزارش مصوبات خود در بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند تا در دستور صحن قرار گیرد.

کد خبر 6081072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل