Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: خانواده بزرگ روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در انعکاس دستاوردهای دولت نقش و جایگاه محوری دارند و باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای دولت پاسداری و آنها را به درستی تبیین کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ناصر خوش خبر در اولین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در سال جاری افزود: روابط عمومی ها به هر میزان که قوی تر، کارآمدتر و به روزتر باشند بهتر می توانند از برنامه های سازمان خود دفاع کرده و باعث تقویت امید و نشاط در سطح جامعه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ظرفیت بالای روابط عمومی ها، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در به روز کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه برای انعکاس بهتر خدمات دولت و نظام اهتمام ویژه ای داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از شناسایی موانع و کاستی های کاری حوزه روابط عمومی به عنوان اولین قدم در جهت پیشرفت آنها ذکر کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها برای بهبود وضع موجود روابط عمومی ها استفاده و تلاش های جدی تری صورت گیرد.
وی به نقش تعامل و تقویت ارتباط مدیر ارشد دستگاه اجرایی و مدیر روابط عمومی با رسانه ها در انعکاس هرچه بهتر اقدامات دولت و نظام اشاره و اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست جایگاه واقعی روابط عمومی ها را مورد توجه قرار داده و برای تقویت این جایگاه تلاش کنند.
خوش خبر به برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این انتخابات در اولین جلسه نشان از اهمیت آن دارد چرا که انسجام روابط عمومی ها براساس ساختار تشکیلاتی و به صورت هدفمند می تواند زمینه فعالیت حرفه ای و تخصصی در این حوزه را بیش از پیش فراهم سازد.
وی با تاکید بر ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها و معرفی روابط عمومی های برتر، خواستار ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در قالب های زمانی مشخص شد و تصریح کرد: معرفی روابط عمومی های برتر موجب الگوسازی فعالیت های شاخص این حوزه و ترویج فعالیت های برنامه ریزی شده و هدفمند سایر دستگاه های اجرایی خواهد شد.
اولین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان جنوبی در سال 98 امروز (چهارشنبه) برگزار شد.
3215*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت دستاوردها روابط عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی