Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@23:44:08 GMT

انهدام باند کلان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۳۹۹

انهدام باند کلان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان، از انهدام باند کلان مواد مخدر توسط وزارت اطلاعات در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی موحدی راد اظهار کرد: یک باند کلان مواد مخدر که از مرز افغانستان قصد ورود به استان را داشت، شناسایی و در چتر اطلاعاتی ماموران امنیتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: کشف محموله ۴۰ میلیاردی مواد مخدر از هواپیمای بم - تهران!

وی افزود: این باند قریب به یک تن مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک به همراه داشت که در حوزه شهرستان هیرمند توسط اداره کل اطلاعات استان و با تعامل مرزبانی مورد ضربه قرار گرفته و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان زاهدان ادامه داد: در این عملیات، تعدادی از قاچاقچیان دستگیر شدند و یک نفر به هلاکت رسید؛ همچنین تعدادی خودرو از عناصر این باند کشف و توقیف شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس مواد مخدر وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها دریافت کرده و از فعالیت افرادی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه ۱۱ تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار ۲۸۴ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که به صورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌گردید کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را ۱۱۰ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا ۱۱ متهم دستگیر شدند که به همراه پروندهای متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

سردار شجاعی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6079466

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی