Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در ایام گرامیداشت سالروز سوم خرداد، سالروز مقاومت و ایثار ۱۲۰ برنامه در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: سوم خرداد و فتح خرمشهر یادآور ایثار، گذشت و توکل رزمندگان به خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمندگان در آن سال‌ها با پیروی از ولی امر زمان خود در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کردند.

وی افزود: شعار امسال ایام سوم خرداد و فتح خرمشهر "ما پیروزیم" است. گرامیداشت این ایام از امروز آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در این ایام در گنبدکاووس 120 برنامه اجرا می‌شود. برگزاری 9 یادواره شهدا،26 نشست بصیرتی، محفل و کرسی تلاوت قرآن کریم از جمله برنامه‌های این ایام است.

اصفهان| روایت جنگ پس از سوم خرداد؛ عملیات‌های بدر و خیبر سبب حیرت دشمن شد200 ‌برنامه‌ به مناسبت سالروز سوم خرداد در بیرجند اجرا می‌شود120 برنامه‌ها به مناسبت روز سوم خرداد در یزد برگزار می‌شود

وی ادامه داد: تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه رزمندگانی که در فتح خرمشهر از شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند، برگزاری صبحگاهی مشترک و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سخن امام خمینی(ره)  مبنی‌‌بر این که خرمشهر را خدا آزاد کرد، اظهار داشت: در تمام روزهای پیروزی باید این سخن را مدنظر قرار داد زیرا در اعتقادات ما مسلمانان، همه کارها را خداوند متعال انجام داده و ما فقط وسیله هستیم.

سرهنگ قاسم‌پور بیان کرد: باید بزرگداشت یاد و نام شهدا و عملیاتی کردن دیدگاه و روش شهدا در جامعه انجام شود، همچنین این کار باید امری همیشگی باشد زیرا جامعه همواره به انسان‌های ارزشمند نیازمند ابوده و سوم خرداد فرصتی برای پرداختن به چنین ارزش‌هایی است.

انتهای پیام/ن

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • سلامتی بنیادی‌ترین حق هر انسانی محسوب می‌شود