Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اعتبارات ابلاغي براي جبران خسارت هاي ناشي از بارندگي هاي اخير نبايد به خاطر دستورالعمل و بخشنامه ها معطل بماند.

به گزارش ايرنا، اقبال عباسي روز چهارشنبه در هفتمين شوراي هماهنگي مديريت بحران و دومين کارگروه بازسازي و نوسازي مناطق سيلزده چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: ‌مديران دستگاه هاي اجرايي سريع تر اقدامات لازم را براي جذب و پرداخت تسهيلات، کمک هاي بلاعوض و اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي استان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد:‌ بانک هاي عامل نيز موظفند در اين رابطه همکاري هاي لازم را انجام دهند در غير اين صورت با افراد سهل انگار برخورد قانوني مي شود.
به گزارش ايرنا، سهم بخش کشاورزي و مسکن اين استان از تسهيلات بلاعوض هيات وزيران براي جبران خسارت سيل اخير يکهزار و 136 ميليارد ريال تعيين و ابلاغ شده است.
عباسي اظهار داشت: چهارمحال و بختياري جزو استان هاي سيلزده به حساب مي آيد و در اين راستا بسته هاي لوازم خانگي تهيه شده از سوي ‌ستاد اجرايي فرمان امام خميني (ره) و دولت بايد به آسيب ديدگان اين استان هم اختصاص يابد.
وي گفت: با مديريت به موقع مسئولان در بارندگي هاي اخير از شکسته شدن سد خاکي گنج لردگان با حجم افزون بر 300 هزار مترمکعب آب جلوگيري شد، در غير اين صورت حوادث و خطرات جبران ناپذيري به روستاهاي پائين دست اين سد وارد مي شد.
رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري اظهار داشت: از مجموع 4 هزار و 500 ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده براي خسارت هاي بارندگي در اين استان تاکنون 2 هزار و 500 ميليارد ريال در ستاد مديريت بحران کشور تاييد و ابلاغ شده که اين مبلغ از طريق کمک هاي بلاعوض، اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي و تسهيلات ارزان قيمت به استان ابلاغ شد.
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري نيز گفت: اين استان از نظر بارندگي 10 اسفند 1397 تا 13 فروردين 1398 به طور ميانگين 189 ميمليمتر بارندگي داشته است.
شاهرخ پارسا تاکيد کرد: چهارمحال و بختياري در بارش هاي امسال بعد از استان هاي لرستان، همدان و ايلام در رده چهارم قرار گرفت.
وي يادآور شد: طي اين مدت بارش ها نسبت به سال گذشته 63 درصد و نسبت به ميانگين بلند مدت 120 درصد رشد نشان مي دهد.
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در سال زراعي جاري از يکم مهر 1397 تا 31 ارديبهشت 1398 بارش هاي اين استان نسبت به سال قبل 3 برابر و نسبت به ميانگين بلند مدت 44 درصد رشد دارد.
به گزارش ايرنا، سيل امسال 6 هزار ميليارد ريال خسارت به بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري وارد کرد.
7362/6021
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن ضروری است.

بیشتر بخوانید

آغاز فعالیت اولین آسمان نمای دیجیتال چهارمحال و بختیاری

کرمی فرماندار بروجن افزود: یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه برای ساخت نخستین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد