Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:57:51 GMT

بیل: بازیکنان در رئال مانند «آدم آهنی» هستند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۴۶۴

بیل: بازیکنان در رئال مانند «آدم آهنی» هستند

تهران- ایرنا- «گرت بیل» مهاجم مغضوب رئال مادرید می گوید این روزها بازیکنان فوتبال شبیه «ربات» هستند و فشار بازی در سطوح بالا لذتی که بازیکنان به آن عادت داشته اند را از آنها گرفته است.

شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز چهارشنبه نوشت: بیل 29 ساله در جریان 6 سال حضور در مادرید، 13 جام رنگارنگ از جمله 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در گنجه افتخارات خود جمع کرده و علاوه بر این، تیم ملی ولز را هم به نیمه نهایی یورو 2016 نیز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال، وی در مصاحبه ای مدعی شد که «از خود گذشتگی» برای رقابت در سطح اول فوتبال به معنای «از دست دادن زندگی» است.
وی در این خصوص اظهار داشت: به عنوان یک ورزشکار حرفه ای به ویژه در محیط تیمی، شما نمی توانید برنامه شخصی خودتان را مثل یک بازیکن گلف یا تنیس انتخاب کنید.
این مهاجم ولزی ادامه داد: بنابراین ما شبیه آدم آهنی هستیم؛ به ما دستور می دهند چه زمانی کجا باشیم، چه وقت غذا بخوریم یا چه وقت باید سراغ سرمربی برویم؛ این مثل این است که شما زندگی خود را از دست بدهید چرا که قادر نیستید کار دلخواه تان را انتخاب کنید. با این وجود دوران حرفه ای فوتبال خیلی کوتاه است و شاید باید زندگی را فدای آن کرد.
بیل در فصل 2018 – 2019 و پر دردسر رئال به طور مداوم از سوی هواداران خودی «هو» می شد و دوآتشه های مادریدی با سوت های ممتد خود اعتراضشان را به گوش وی می رساندند؛ علاوه بر اینکه روابط وی با «زین الدین زیدان» سرمربی فرانسوی رئال هم به بن بست خورده است.
زیدان با تعهد به رویکرد خود مبنی بر عملکرد روزانه بازیکنان و رابطه مستقیم آن با حضور در ترکیب اصلی، بازی دادن به بیل را در دیدارهای پایانی فصل متوقف کرد.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گرت بيل رئال آدم آهني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاید دلیل اصلی قهرمانی در این فصل مرضیه جعفری باشد؛ سرمربی خاتون بم که بارها تلخی ازدست‌رفتن عزیزانش را تجربه کرده است؛ ازدست‌دادن بازیکنانش در زلزله بم، ازدست‌دادن فرزند و برادر در چند سال اخیر و این بار هم کشته‌شدن ملیکا محمدی در تصادف رانندگی. برای جعفری فوتبال نقش مسکن را دارد و انگار چمن زمین‌های فوتبال امید به زندگی را در دل او سبز می‌کند. این فصل هم تیم او در شرایط خاصی قهرمان شد. جعفری از این شرایط خاص صحبت می‌کند و از اینکه چطور روحیه را به بازیکنانش بازگرداند.

*یک ماه بعد از شروع فصل تیم شما ۳بازیکن را از دست داد و تلخ‌ترین اتفاق برای یکی از آنها افتاد. در این شرایط به‌نظر می‌رسید ادامه‌دادن مسابقات برای تیم سخت باشد اما جام قهرمانی را هم گرفتید.

شرایط این فصل برای ما خیلی متفاوت بود. تیم ما هم از نظر فنی و هم از نظر روحی دچار آسیب شد ولی ما هم‌قسم شدیم که قهرمان شویم و این اتفاق هم افتاد. بچه‌های ما در سخت‌ترین شرایط تمرین و بازی کردند و به هدف‌شان رسیدند. آنها به‌خاطر ملیکا همه کار کردند. ما بازیکنانی داشتیم که مصدوم بودند و از نظر پزشک تیم باید یک ماه استراحت می‌کردند؛ اما به زمین آمدند و به‌خاطر قولی که به ملیکا داده بودند، بازی کردند. حرف آنها این بود که نباید ببازیم و نباختیم. بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند.

*نمی‌توانستید بازیکن جدید بگیرید؟

در این مقطع همه بازیکنان جذب تیم‌های دیگر شده بودند. البته از نظر روحی در شرایطی هم نبودیم که بخواهیم به جذب بازیکن جدید فکر کنیم. به‌خودم گفتم فقط حرف‌زدن مهم نیست و باید تیم را جمع‌وجور کرد. من این شرایط را قبلا هم تجربه کرده بودم. در جام باشگاه‌های آسیا به‌خاطر آنفلوآنزا فقط ۱۱بازیکن داشتم و این فصل هم وضعیت تقریبا همین بود.

*گفتید بازیکنان مصدوم برای تیم بازی کردند. نگران نبودید که آنها را هم از دست بدهید؟

در کل فصل من همین استرس را داشتم؛ ولی باید تیم را طوری هدایت می‌کردم که به مشکل نخوریم. حتی در بازی با ملوان یک بازیکن چهاراخطاره داشتیم؛ اما به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم.

*بقیه تیم‌ها ضعیفند که تیم شما هر سال با هر شرایطی قهرمان می‌شود یا شما کار خاصی انجام می‌دهید؟

ما ۱۰سال است که قهرمان می‌شویم و در این مدت تیم‌های دیگر هم بد بسته‌ نشده‌اند. نتایج مشخص است. اینطور نیست که بقیه تیم‌ها ضعیف باشند و همه مهره‌ها در تیم ما باشند. ما کار اصلی را در تمرینات انجام دادیم. تمرینات ما آنقدر سخت بود که بازیکنان می‌گفتند مسابقه راحت‌تر است.

*چه کارشان می‌کنید؟

این را از خودشان بپرسید.

*برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارید؟ جام باشگاه‌ها هم باید بروید؟

فعلا در استراحتیم. ذهن من نیاز دارد که یک ماه به فوتبال فکر نکند. واقعا روزهای سختی را پشت‌سر گذاشتیم. دو سه هفته دیگر برای جام باشگاه‌ها جلسه داریم و در مورد برنامه‌ها تصمیم می‌گیریم.

کد خبر 844507 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش زنان

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • لقب دادن به بازیکنان فوتبال توسط جواد خیابانی / فیلم
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • (ویدئو) غافلگیری بازیکنان فوتبال از حملات موشکی
  • کاریکاتور/ آبکش آهنی
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه
  • فکر نمی‌کردیم بلینگام این همه گل بزند!