Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهین علی بخشی مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، با اعلام این خبر افزود : مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو بانوان بزرگسالان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا تهران ۲۰۱۹ با حضور ۱۰ قایقران از ۳ خردادماه به میزبانی شهرستان بابلسر استان مازندران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : این مرحله از اردو تا ۱۵ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و خانم آمنه شیرازی ورزشکار استان مرکزی از نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان، ارتقا نشاط وشادابی و ایجاد مهارت کار گروهی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی برشمرد وگفت: این اردو شامل سه بخش اصلی صحنه وتئاتر، بازی‌های جهشی وحرکتی ومهارت آموزی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسعود مهدوی افزود: دانش آموزان با شرکت دراین اردوی بیش از ۳۰ نوع بازی همچون زیپ لاین، سرسره بادی، پل معلق و سازه‌های طنابی را فرامی گیرند و درکنار آن با انواع بازی‌های درمانی آشنا می‌شوند.
وی گفت: در مدت سه ماه برگزاری این اردو بیش از ۱۲ هزار دانش آموز دختر وپسر شرکت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس