Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون تنیس فرانسه از افزایش 8 درصدی جوایز مسابقات امسال نسبت به سال 2018 خبر داد.به گزارش بلاغ،فدراسیون تنیس فرانسه اعلام کرد قهرمانان مسابقات آزاد فرانسه در بخش زنان و مردان 2.3 میلیون یورو جایزه خواهند گرفت که این مبلغ نسبت به سال گذشته 4.55 درصد رشد داشته است. در مجموع جایزه این مسابقات با رشد 8 درصدی به 42.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

661 میلیون یورو رسیده است.

نایب‌قهرمانان نیز 1.18 میلیون یورو پاداش می‌گیرند که این مبلغ نسبت به سال 2018 حدود 5.36 درصد رشد داشته است.

تنیسورهایی که در مرحله یک چهارم نهایی حضور پیدا کنند 415 هزار یورو جایزه دریافت می‌کنند. به قهرمانان دوبل زنان و مردان نیز 580 هزار یورو تعلق می‌گیرد. این مبلغ نسبت به سال گذشته 3.5 درصد رشد داشته است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوفا دیروز تحریم هایی را که کمیته استیناف علیه باشگاه بارسلونا به خاطر اتفاقات بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن صادر کرد بود، منتشر کرد. این نهاد اروپایی سه اتهام را علیه باشگاه کاتالان مطرح کرد: اعمال خسارت، آتش بازی و استفاده از مواد محترقه و رفتار نژادپرستانه هوادارانش در بازی رفت دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان.

در مجموع، یوفا بارسا را ​​به این سه دلیل 32000 یورو جریمه کرد و محرومیت شامل ممنوعیت فروش بلیت به هواداران برای بازی خارج از خانه بعدی در این رقابت‌ها نیز می‌شود، هرچند محرومیت را به مدت یک سال به حالت تعلیق درآورد.

جرایم یوفا علیه بارسلونا

* باشگاه بارسلونا به دلیل آتش بازی هوادارانش 2000 یورو جریمه شد.

* بارسلونا 5000 یورو برای اعمال خسارت هوادارانش جریمه شد.

* به باشگاه بارسلونا دستور داده شده تا ظرف 30 روز با پاری سن ژرمن تماس بگیرد تا آسیب ها به صندلی های ورزشگاه پارک دو پرنس را ترمیم کند.

* بارسلونا 25000 به دلیل رفتار نژادپرستانه هوادارانش جریمه شد. ممنوعیت فروش بلیت به هواداران بارسا در بازی خارج از خانه بعدی  به مدت یک  سال به حالت تعلیق درآمد.

دیگر خبرها

  • یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت