Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@05:22:32 GMT

یک قدم برای صاحبان عصای سفید

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۵۷۷

یک قدم برای صاحبان عصای سفید

نسخه iOS اپلیکیشن اسنپ برای استفاده افراد نابینا و کم‌بینا بهینه‌سازی شد؛ این افراد برای استفاده از نسخه بهینه‌سازی شده باید اپلیکیشن اسنپ خود را به‌روزرسانی کنند. نسخه جدید iOS در سایت اسنپ به آدرس snapp.ir در دسترس است.

قابلیت استفاده از اپلیکیشن اسنپ پیش از این هم برای افراد نابینا و کم‌بینا فراهم بوده است، اما تیم فنی این سامانه تلاش کرده در تازه‌ترین نسخه ارائه شده این قابلیت را بهینه‌سازی کند و نسخه کامل‌تری را در اختیار جامعه نابینایان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی اسنپ، در این نسخه ترتیب خوانش بخش‌های مختلف اپلیکیشن بهبود یافته است. علاوه بر این امکان انتخاب مبدا و مقصد، نوع سرویس و همچنین درخواست سفر از طریق (Voice Over) تسهیل شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عصای سفید اسنپ افراد نابینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه برخی از مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در صدور مدارک موتورسیکلت

برخی از افراد جهت خرید موتورسیکلت از طریق اسنپ کارفیکس اقدام کرده اند و موتورسیکلت خود را تحویل گرفته اند، اما موضوعی که آنها را گلایه‌مند کرده است تاخیر در صدور مدارک است. این موضوع موجب گشته تا آنها نتوانند از موتورسیکلت استفاده کنند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، چند ماهی است از اسنپ کارفیکس موتورسیکلت خریداری کرده ام، اما مدارک آن برای بنده صادر نشده است و چند ماهی است مدام در حال پیگیری هستم. ۷۰ میلیون تومان پول پرداخت کردم ولی نمی‌توانم به خاطر نداشتن مدارک از موتور استفاده کنم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد برای استفاده بهینه و ذخیره آب
  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • با این روش‌ها، درد کمتری احساس می‌کنید!
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد + جزییات و نسخه کامل
  • استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳
  • گلایه برخی از مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در صدور مدارک موتورسیکلت
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • پلاک‌قرمز‌ها برای معتادان ناامن شدند